МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Організація кодифікаційно-довідкової роботи, формування картотеки, забезпечення новітніми засобами зберігання інформаціїОблік актів законодавства слід здійснювати шляхом ведення систематичної картотеки актів законодавства або журналу обліку актів законодавства України та контрольних примірників нормативно-правових актів. При веденні систематичної картотеки на кожний акт законодавства створюється картка обліку, на якій зазначаються такі дані: вид акта, видавець, дата, номер, назва, джерело опублікування. Картки розміщуються на паперових носіях у картотеці за розділами і підрозділами залежно від виду акта в хронологічному порядку. Розділи та підрозділи картотеки розділяються картками-роздільниками, які мають бути на 1,5 см вище від облікових; бажано, щоб вони також відрізнялися за кольором. У разі коли картотеку вести немає можливості, її функцію виконує журнал обліку актів законодавства. Ведення цього журналу здійснюється за кожним видавцем актів окремо шляхом занесення інформації, у якій зазначаються номер, дата прийняття, вид, видавець, назва, джерело опублікування в офіційних друкованих виданнях. Нормативно-правові акти, які є обов'язковими для підтримання в контрольному стані, враховуючи галузеву специфіку діяльності підприємства, установи, організації, зберігаються шляхом ведення контрольних примірників. Контрольним примірником нормативно-правового акта є примірник, у якому проставляються позначки про всі зміни, доповнення, зупинення дії, поширення, продовження або збереження дії та про визнання акта (статті, пункту) таким, що втратив чинність, а також зазначається інформація про вид, номер і дату прийняття, офіційне джерело опублікування акта, за яким внесено зміни. При веденні контрольного примірника акта використовуються такі скорочення:
Окремо для зручності слід зберігати й підтримувати в контрольному стані галузеві нормативні акти (акти міністерств, відомств, комітетів, спілок, Національного банку України, міжгалузеві угоди, міжнародні нормативні акти та угоди з питань торгівлі, митного режиму, інвестицій, обміну інформацією тощо), які враховують специфіку діяльності даного підприємства, установи, організації. Бібліотечний фонд комплектується офіційними періодичними друкованими виданнями, науковою та спеціальною юридичною літературою, довідково-інформаційними галузевими виданнями (за можливості). Уся література, яка складає бібліотечний фонд, а також усі періодичні видання зберігаються в кабінеті юрисконсульта, а якщо це не можливо - у спеціально облаштованому або придатному для цього приміщенні. Електронний фонд нормативно-правових актів складається з інформаційно-правової системи. Він комплектується відповідно до можливостей підприємства, установи, організації. Ведення електронного фонду передбачає його оновлення та підтримання текстів нормативно-правових актів у контрольному стані відповідно до змін і доповнень, що приймаються чинним законодавством. Для ефективної роботи рекомендується використовувати інформаційну правову систему «Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів», яка створена і ведеться Міністерством юстиції України та має офіційний статус. У роботі також використовуються інформаційно-правові системи «ЛІГА-ЗАКОН», «Зібрання законодавства України», «Право», «Юрист плюс» тощо. Аналіз та узагальнення правової роботи полягають у вивченні договірної роботи, узагальненні практики розгляду претензій і позовів, виявленні порушень, що повторюються, і недоліків у діяльності підприємства, практики розвитку та вдосконалення господарських зв'язків, що дає можливість виявлення причин недоліків, передбачення наслідків цих порушень і розробки профілактичних заходів усунення виявлених недоліків. Методи й заходи аналітичної роботи юридичних служб мають на меті краще використання правових засобів для зміцнення економіки підприємства, зменшення невиробничих витрат, усунення недоліків в організації виробництва, застосування трудового законодавства тощо. За результатами аналізу складають довідку, де зазначають не тільки порушення, а й умови та наслідки кожного порушення, шляхи і заходи їх усунення. Юристи підприємств є безпосередніми учасниками реалізації завдань, удосконалення виробництва, активно впливають на зміцнення госпрозрахунку, планової та договірної дисципліни, ведуть боротьбу з безгосподарністю й марнотратством, надають допомогу господарським керівникам і громадським організаціям у правовому вихованні кадрів.
Питання для самоконтролю 1. Напрямки роботи юридичної служби щодо правового виховання. 2. Правова пропаганда в трудовому колективі. 3. Поняття та значення кодифікаційно-довідкової роботи. 4. Документи, що підлягають обліку юридичною службою. 5. Основні вимоги до картотек. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|