Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

Навчальною програмою з дисципліни «Організація юридичної служби в суспільному виробництві» однією із форм її вивчення передбачено практичні заняття.

Враховуючи відсутність семінарських занять, рекомендується проводити семінарсько-практичні, тобто комбіновані заняття. З цією метою викладачам дисципліни «Організація юридичної служби в суспільному виробництві» при формуванні методичного забезпечення дисципліни доцільно розробити методичні рекомендації студентам для підготовки до таких занять за формою:

- тема заняття;

- мета заняття;

- форма навчання;

- методи навчання;

- актуалізація опорних знань (теоретичні питання, які студент має підгодовувати для виконання практичного завдання);

- практичні завдання;

- методичні вказівки для виконання практичного завдання;

- рекомендована література.

На початку такого комбінованого заняття викладач проводить фронтальне опитування студентів з підготовлених ними теоретичних питань (актуалізацію опорних знань) і видає практичні завдання. Кожному студенту видаються також зразки документів, на підставі яких вони мають виконати завдання. Зразки розглядаються, аналізуються, досліджуються студентами. Викладач зобов’язаний надавати консультації, контролювати порядок виконання практичного завдання.

Оцінювання виконаного практичного завдання здійснюється з врахуванням теоретичних відповідей студентів.

Всього пропонується провести одинадцять таких занять.

Нижче рекомендується тематика, завдання та зразки документів до кожного з них.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  8. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  9. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  10. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналіз позовної роботи на підприємстві | Практичне заняття №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.