Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАГАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРИЙНЯТТЯ АДАПТИВНИХ РІШЕНЬ ЗА УМОВ РИЗИКУ

Прийняття рішень за умов ризику, що здійснюється за схе­мою: «рішення — спостереження — рішення» є найбільш роз­повсюдженим у науковій літературі стосовно стохастичного прог­рамування. На базі цієї схеми будуються двохетапні стохастичні моделі планування.

У ряді праць, зокрема в [59], відзначається, що ця схема включає такі вимоги до плану, як необхідність жорсткості певних його параметрів та можливість часткової пристосо­ваності (адаптації) плану до внутрішніх та зовнішніх випад­кових змін.

Програмна частина обирається з урахуванням того, що необ­хідно створювати найкращі умови для майбутньої адаптації і розрахована на ймовірні зміни випадкових ситуацій. Адаптивна частина реалізується після спостереження, тобто враховується вплив реалізації випадкового стану економічного середовища (ситуації). Використовуючи позначення: х — програмна частина плану, "ω" — параметри випадкової ситуації, у — адаптивна час­тина плану, схему можна подати у виді:

х – ω – у(х, ω). (7.28)

Нехай (х, у) — план певної економічної системи, що оби­рається з допустимої множини планів Х(ω), де ω — випадкова ситуація (елементарна подія певного ймовірнісного простору (Ω, Ф, Р). Суб'єкт керування (прийняття рішень), зацікавлений упевних результатах, які залежать від невизначеної (випадкової) ситуації і можуть бути представлені вектор-функцією f(х, у, ω) = (f1(х, у, ω), ..., fm(x, y,ω)).

Припустимо, що для будь-якої пари планів 1, у1] та2, у2], суб'єкт керування може надати перевагу одному з розподілів L(f, x1, y1, Ω, P), L(f, x2, y2, Ω, P), або визначити їх еквівалентність, тобто на множиш розподілів задано відношення пріоритетності — не гірше ніж). Тут через L(f, x, y, Ω, P), позначений розподіл f(х, у, ω), який залежить від х, у на множині елементарних подій та ймовірнісній мірі Р.

Якщо обрана певним чином програма х і відбулося спостере­ження над реалізацією випадкової ситуації , то задача вибору найефективнішої адаптації для даної ситуації ω полягає в знаходженні такого у, при якому:

Введемо позначення розв'язку задачі знаходження найефек­тивнішої адаптації [59]:

(7.29)

Розв'язок (7.29) залежить як від обраного раніше (на попе­редній стадії) х, так і від ω, тобто у = у(х, ω).

У свою чергу, на першій стадії рішень двохетапної задачі, тобто при виборі плану-програми х, необхідно серед допустимих розв'язків знайти таке х, при якому розподіл f, залежний від х і найкращої адаптації у(х, ω) для кожної реалізації ситуації , був би найбільш пріоритетним для суб'єкта керування. Тобто, необхідно знайти з імовірністю 1 існує , при якому

(7.30)

Задачу знаходження х* позначають так:

(7.31)

 


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. Demo 7: Модель OSI (модель взаімодії відкритих систем)
  3. G2G-модель електронного уряду
  4. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  5. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  6. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  9. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  10. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  11. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  12. V – модель




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАВОМІРНІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЗА УМОВ РИЗИКУ НА БАЗІ СПОДІВАНИХ ЗНАЧЕНЬ ВИПАДКОВИХ ПАРАМЕТРІВ | ОДНОЕТАПНІ СТАТИЧНІ ЗАДАЧІ УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЦТВОМ ЗА УМОВ РИЗИКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.