МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 12. Суспільна свідомість та її роль в суспільстві.1. Яке із суджень є результатом чуттєвого пізнання: а) веселка складається з часток води, освітлюваних яскравим світлом; б) веселка своїми яскравими фарбами додає відчуття бадьорості; в) веселка є результатом квантової гідродинаміки? 2. Чи може логічне механічне розуміння руху спричинити виникнення до ідеї "першорушія", Бога як першої причини будь-якого руху: а) не може; б) може, тому що будь-який предмет обумовлює рух іншого, а той - третього та ін. Однак це не може продовжуватися нескінченно, кінцевою причиною є "першорушій", тобто Бог; в) "хитрість" розуму полягає в тому, що він взагалі заперечує наявність "першорушія" і "першопричини" через те, що хаотичне зіткнення і взаємодія фатальні. Отже, рух вічний, він є, був і буде завжди, у нього немає початку? 3. Світ і окремі явища містять суперечності. Чи повинно бути суперечливим наше мислення: а) ні; б) так, мислення розвивається через суперечності; в) суперечності не в мисленні, а в боротьбі ідей? 4. Суспільна свідомість містить: а) ідеї, погляди, уявлення людей; г) наукові теорії; б) політичні і правові відносини; д) виробничі відносини. в) економічні відносини; 5. Людина діє спочатку подумки, а потім уявну модель реалізує практично, витрачаючи фізичні зусилля. Чи може людина створити нову дійсність лише подумки: а) не може; б) може? 6. Все у світі розвивається через суперечності. Чи мас бути суперечливим наше мислення, щоб розвиватися: а) мислення не може бути логічно суперечливим; б) мислення розвивається через суперечності; в) суперечність не в мисленні, а в боротьбі ідей? 7. Категоріями суспільної свідомості є: а) політика; д) держава; б) географічне середовище; е) мистецтво; в) економічні відносини; є) всі відповіді правильні. г) церква; 8. Ідеологія – це: а) відображення класових інтересі» у міфах, релігійних концепціях; б) систематизоване відображення соціальної дійсності; в) відображення дійсності з позиції певних соціальних сил, що відбувається в теоретичній формі. 9. Оберіть правильні судження: а) поняття "повсякденна свідомість" є ширшим за поняття "суспільна психологія"; б) поняття "суспільна психологія" і "повсякденна свідомість" тотожні; в) поняття "суспільна психологія" включає поняття "повсякденна свідомість"; г) поняття "суспільна психологія" частково включає поняття "повсякденна свідомість"; д) поняття "повсякденна свідомість" включає поняття "суспільна психологія"; е) поняття "повсякденна свідомість" і "суспільна психологія" – різні структурні елементи суспільної свідомості. 10. Суспільна свідомість – це: а) частина надбудови суспільства; б) теоретичні знання людей про світ; в) емпіричні знання людей про світ; г) духовний світ суспільства. 11. Оберіть правильні твердження: а) суспільне буття первинне, суспільна свідомість вторинна; б) суспільна свідомість первинна, суспільне буття вторинне; в) суспільне буття визначає суспільну свідомість; г) суспільна свідомість визначає суспільне буття. 12. Зміст повсякденної частини суспільної свідомості – це: а) теоретичні знання людей про світ; б) емпіричні знання людей про світ; в) ідеологія суспільства; г) суспільна психологія; д) досвідна творчість людей. 13. Зміст теоретичного рівня суспільної свідомості – це: а) наукові знання людей про світ; б) суспільна психологія; в) емпіричні знання людей про світ; г) ідеологія суспільства. 14. Політична складова суспільної свідомості відображає суспільне буття: а) безпосередньо; в) через релігійну свідомість; б) опосередковано; г) через естетичну свідомість; д) через моральну свідомість. 15. Сутність суспільного буття – це: а) сукупність виробничих відносин; б) сукупність ідей та теорій у суспільстві; в) надбудовна сукупність (сучасна, елементи минулої та майбутньої) складових суспільно-економічної формації; г) сукупність почуттів та настроїв у суспільстві. 16. Зміст суспільної свідомості – це: а) сукупність ідей та теорій У суспільстві; б) сукупність почуттів та настроїв у суспільстві; в) сукупність форм власності у суспільстві; г) сукупність форм споживання у суспільстві. 17. Правова свідомість у складі суспільної свідомості відображає суспільне буття: а) безпосередньо; в) через релігійну свідомість; б) через політичну свідомість; г) через естетичну свідомість. 18. Правова свідомість у складі суспільної свідомості виконує свою регулюючу функцію через: а) органи місцевого самоврядування; б) органи громадськості; в) органи правосуддя; г) органи творчих союзів. 19. Критерії моралі – це вчинки людей: а) обумовлені суспільнім егоїзмом; б) обумовлені суспільнім гедонізмом; в) обумовлені суспільнім утилітаризмом; г) обумовлені категоричним імперативом; д) обумовлені індивідуальною волею; є) що сприяють у напрямі соціальному прогресу. 20. Поняття "моральна свідомість" і "релігійна свідомість": а) тотожні; б) нетотожні. 21. Знайдіть відповідність понять: а) монотеїстичні релігії; 1) буддизм; б) політеїстичні релігії; 2) даосизм; 3) іслам; 4) іудаїзм; 5) християнство; 6) зороастризм; 7) індуїзм. 22. Особливості релігійної віри – це: а) прийняття релігійних догматів та їх дотримання; б) прийняття Бога як упорядника, наставника, помічника і спасителя як судді на життєвому шляху віруючого; в) особистісна щирість "служіння" Богові; г) знання та переконаність людини в істинності тих чи інших ідей і теорій. 23. Встановіть відповідність характеристик змісту поняття "духовність": а) нематеріальна субстанція; 1) у теології; б) свідомість людини; 2) у науковому релігієзнавстві; в) безсмертне начало, незалежне від тіла людини; г) самосвідомість людини; д) неповторне начало, створене Богом; е) ціннісні орієнтації і соціальні настанови людини.
Читайте також:
|
||||||||
|