МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Духовні виміри буття. Свідомість.Філософська онтологія: проблема буття. Модуль ІІ: Історія філософської думки: світовий філософський процес.
Семінар : 1.Поняття буття у філософії. 2.Найзагальніші характеристики буття: рух, простір і час. 3.Проблема матеріального.
Основні поняття і категорії: буття, природний та штучний світи, форми людського буття, субстрат, субстанція, матерія, рух, простір, час, всесвіт, світ, космос, макрокосмос, мікрокосмос, доля, душа, дійсність, картина світу, онтологія, універсум. Теми рефератів: Þ Проблеми буття в філософії елеатської школи. Þ Основні функції поняття "буття" у філософії. Þ Філософсько-світоглядне підґрунтя концепції "Великого вибуху". Þ Сучасні природничонаукові теорії простору і часу і їх філософське значення.
Семінар: 1. Співвідношення понять дух-душа-духовність. 2. Свідомість та її суттєві ознаки. Проблема походження свідомості. 3. Природа ідеального. Свідомість і мова.
Основні поняття і категорії: людина, духовність, діяльність, вибір, відповідальність, індивід, індивідуальність, потреба, свобода, сенс життя, інтерес, індивід, особистість, антропогенез, соціогенез, життя, безсмертя, гуманізм, матеріальна діяльність, духовна діяльність, відображення, психіка, ідеальне, творчість, несвідоме, духовне, мислення, самосвідомість, воля, почуття, рівні суспільної свідомості, форми суспільної свідомості.
Теми рефератів: Þ Проблема виникнення людини: сучасне бачення. Þ Філософія як самоусвідомлення людини. Þ Поняття особи та особистості. Роль особи в історії. Þ Людина в пошуках сенсу буття та власного життя. Þ Учення Чарльза Дарвіна про природу людини. Þ Уявлення сучасної науки і релігії про походження свідомості. Þ Зиґмунд Фрейд про несвідому природу снів. Þ Карл Густав Юнг про роль архетипів і про колективне несвідоме. Þ До питання про "сутінки" комп’ютерного світу. Семінар: Теорія діалектики (СР № 3 ч.1) 1. Діалектика та її альтернативи. 2. Основні принципи, закони діалектики. 3. Категорії діалектики.
Основні поняття і категорії: діалектична логіка, діалектика природи, принцип, закон, метафізика, теза, антитеза, синтез, заперечення, протиріччя, кількість, якість, міра, перехід (стрибок), зміна, розвиток, саморозвиток, джерело розвитку, прогрес. Теми рефератів: Þ Категорії діалектики як універсальні форми мислення. Þ Метафізика – альтернатива діалектики як теорії розвитку. Þ Діалектика кількісних і якісних змін. Þ Догматизм і релятивізм – альтернативи діалектики як теорії пізнання.
Семінар: Читайте також:
|
||||||||
|