МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 13. Теорія пізнання. Учення про істину та її критерії.1. Формула процесу пізнання: "Від живого споглядання до абстрактного мислення і від нього до практики – такий діалектичній шлях пізнання дійсності". Формами живого споглядання є: а) відчуття; г) уявлення; б) сприйняття; д) судження. в) поняття; 2. Формами абстрактного мислення є: а) умовивід; г) відчуття; б) сприйняття; д) судження. в) поняття; 3. Формою чуттєвого пізнання є: а) сприйняття; в) переконання; б) уявлення; г) відчуття. 4. Істина – це: а) результат угоди між ученими; б) відповідність знання дійсності; в) очевидне і ясне знання; г) корисне знання; д) Божий дар. 5. Знайдіть відповідність "рівень пізнання – методи пізнання": а) теоретичний рівень; 1) спостереження; б) емпіричний рівень; 2) формалізація; в) теоретичний рівень; 3) аналіз і синтез; 4) порівняння; 5) експеримент; 6) ідеалізація; 7) індукція та дедукція. 6. Істина є феноменом: а) суб'єктивним; в) конвенціональним; б) об'єктивним; г) позадосвідним. 7. Істину характеризує: а) абстрактність; в) божественність. б) конкретність; 8. Встановіть відповідність між поняттями "вид пізнання" і "форма пізнання": а) чуттєве пізнання 1) судження; б) логічне пізнання; 2) поняття; 3) відчуття; 4) сприйняття; 5) умовивід; 6) уявлення. 9. Критерієм істини є: а) користь; в) практика; б) задоволення; г) згода багатьох людей. 10. Розташуйте рівні речовини відповідно до зменшення розмірів матеріальних систем: а) атомарний; г) кварковий; б) нуклеїновий; д) субмікроелементарний. в) молекулярний; 11. Упорядкуйте поняття впливу згідно зі збільшенням інтенсивності полів: а) електромагнітного; в) гравітаційного. б) ядерного; 12. Відповідно до механістичної картини світу, матерія – це сукупність часток (корпускул), які взаємодіють: а) безпосередньо; в) за допомогою полів. б) опосередковано; 13. Методом відокремлення однієї ознаки предмета від інших є: а) абстрагування; в) індукція. б) узагальнення; 14. Основним методом у релігійному світогляді є: а) софістичний; в) еклектичний; б) догматичний; 15. Навмисне з'єднання несумісних ознак предмета характерно для методу: а) метафізичного; в) догматичного; б) релятивістського; г) еклектичного. 16.Вимогам діалектичного методу відповідають такі судження: а) незмінність у бутті; б) розвиток дійсності і загальні зв'язки у ній; в) у дійсності змінюються тільки кількісні властивості; г) для знання потрібно брати все правильне з різних джерел. 17. На емпіричному рівні пізнання використовуються, як правило, такі загальнонаукові методи пізнання: а) спостереження; г) аналіз і синтез; б) індукція і дедукція; д) порівняння. в) експеримент;
18. На теоретичному рівні наукового пізнання використовуються, як правило, такі загальнонаукові методи: а) аналіз і синтез; в) індукція і дедукція; б) формалізація; г) ідеалізація; д) рух думки від абстрактного до конкретного. 19. На теоретичному та емпіричному рівні пізнання використовуються такі загальнонаукові методи: а) пояснення; г) опис; б) аналіз і синтез; д) індукція і дедукція; в) абстрагування; е) моделювання. 20. Доповніть твердження, вписавши одне слово щодо форм розвитку наукового знання: а) науковий факт; г) теорія; б) гіпотеза; д) __________ . в) концепція; 21. Проблема – це: а) відсутність у людини грошей; б) парадокси; в) знання про незнання; г) ситуація, коли люди не розуміють одне одного. 22. Встановіть відповідність "метод пізнання – характеристика": а) аналіз; 1) поділ об'єктів на групи; б) синтез; 2) розчленовування цілого на частини; в) класифікація; 3) об'єднання окремих частин об'єкта в єдине ціле. 23. Встановіть відповідність "метод пізнання – характеристика": а) опис; 1) дослідження поводження об'єкта; б) вимір; 2) фіксація зведень про об'єкт''; в) спостереження; 3) порівняння об'єкта з еталоном. 24. Доповніть твердженням про класифікацію методів пізнання: а) методи емпіричного пізнання; б) методи теоретичного пізнання; в) ___________________ . Читайте також:
|
||||||||
|