МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 12. Аналіз видатків бюджетних установ1. Джерела інформації для проведення аналізувидатків бюджетних установ. 2. Завдання аналізувидатків бюджетних установ. 3. Аналіз виконання кошторису. 4. Аналіз структури і динаміки фактичних і касових видатків загального і спеціального фонду. 5. Параметричний аналіз видатків бюджетної установи. 1. Аналіз поточних видатків бюджетної установи здійснюється за загальним і спеціальним фондами. Основним джерелом для аналізу в установі є звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма N 2), звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма N 4-1). Методика аналізу поточних видатків включає проведення структурно – динамічного та параметричного аналізу звітності бюджетної установи. Звітуючи про виконання загального фонду кошторису бюджетної установи, розпорядники бюджетних коштів повинні відобразити наступні показники, що закріплюють видатки за економічною класифікацією і становлять зміст кошторису за видатками загального фонду. І. Поточні видатки: 1. Видатки на товари і послуги, у тому числі: - оплата праці працівників бюджетних установ (заробітна плата, грошове утримання військовослужбовців, виплати по тимчасовій непрацездатності); - нарахування на заробітну плату; - придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг та інші видатки (предмети, матеріали, обладнання та інвентар; медикаменти; продукти харчування; оплата транспортних послуг та утримання транспортних засобів; оренда та експлуатаційні послуги; поточний ремонт обладнання; технічне обслуговування; послуги зв’язку тощо); - видатки на відрядження; - матеріали, інвентар, будівництво, капітальний ремонт та заходи спеціального призначення, що мають загальнодержавне значення; - оплата комунальних послуг та енергоносіїв (оплата водопостачання і водовідведення; електроенергії; природного газу; інших комунальних послуг та енергоносіїв); - дослідження і розробки, державні програми. 2. Виплата процентів (доходу) за зобов’язаннями. 3. Субсидії і поточні трансферти: - субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям); - поточні трансферти органам державного управління інших рівнів; - поточні трансферти населенню (виплата пенсій і допомоги; стипендії; інші поточні трансферти); - поточні трансферти за кордон. II. Капітальні видатки: 4. Придбання основного капіталу: - придбання обладнання і предметів довгострокового користування; - капітальне будівництво (придбання) (у тому числі будівництво (придбання) житла; адміністративних об’єктів; інше будівництво); - капітальний ремонт, реконструкція та реставрація (капітальний ремонт та реконструкція житлового фонду; адміністративних об’єктів; інших об’єктів; реставрація пам’яток культури, історії та архітектури). 5. Створення державних запасів і резервів. 6. Придбання землі і нематеріальних активів. 7. Капітальні трансферти (підприємствам, установам, організаціям; органам державного управління інших рівнів; капітальні трансферти населенню; за кордон; до бюджету розвитку). ІІІ. Нерозподілені видатки. ІV. Кредитування з вирахуванням погашення. 2. Завдання: l Аналіз структури та динаміки затверджених кошторисом видатків по загальному та спеціальному фонду. l Аналіз структури та динаміки видатків за КЕКВ. l Аналіз касових та фактичних видатків. l Аналіз відхилення фактичних видатків від асигнувань. l Параметричний аналіз доходів та видатків. l Розробка заходів з оптимізації доходів та видатків установи.
Аналіз структури і динаміки поточних видатків загального фонду Управління Пенсійного фонду в Рівненському районі затверджених кошторисом, за 2009-2011 роки (грн.)
Проведемо розрахунок показників, що характеризують видатки установи: коефіцієнта забезпечення фінансуванням робочого місця, коефіцієнта співвідношення касових і фактичних видатків, Отже розрахуємо коефіцієнт забезпечення фінансуванням робочого місця за допомогою таблиці. Даний коефіцієнт свідчить про те, скільки фінансування загального фонду припадає на кожне робоче місце установи для забезпечення виконання працівниками функціональних обов’язків. Таблиця Аналіз динаміки коефіцієнта забезпечення фінансуванням робочого місця в Управлінні Пенсійного фонду в Рівненському районі у 2009-2011 роках
Зауважимо, що при зростанні вартості майна необхідно нарощувати фінансування відповідними темпами, інакше його ефективне використання затрудняється. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|