Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 11. Аналіз доходів бюджетних установ

1. Джерела інформації для проведення аналізудоходів бюджетних установ.

2. Завдання аналізудоходів бюджетних установ.

3. Аналіз структури і динаміки доходів загального і спеціального фонду.

4. Параметричний аналіз доходів бюджетної установи.

 

1. Витрати бюджетної установи формуються за рахунок асигнувань загального і спеціального фонду.

Загальний фонд кошторису доходів і видатків бюджетної установи та організації – кошти, що надходять із загального фонду бюджету за рахунок якого утримується дана установа чи організація.

Спеціальний фонд кошторису доходів і видатків бюджетної установи та організації – кошти, що надходять на конкретну мету відповідно до статті 6 Закону України “Про державний бюджет України на 2003 рік” та витрачають на відповідні видатки за рахунок цих надходжень.

Спеціальний фонд складається з власних надходжень (спеціальні кошти, кошти на виконання окремих доручень, інші власні надходження), субвенцій, одержаних з бюджету іншого рівня та інших доходів спеціального фонду.

Спеціальні кошти – доходи бюджетних установ та організацій, які вони отримують від надання платних послуг, виконання робіт, реалізації продукції чи іншої діяльності, що здійснюється на підставі відповідних нормативно-правових актів, і використовуються за цільовим призначенням згідно кошторису доходів і видатків.

Кошти на виконання окремих доручень (суми за дорученнями) – кошти, які бюджетні установи та організації отримують від підприємств, установ, організацій, фізичних осіб та благодійних фондів для виконання окремих доручень.

Депозитні суми – кошти, що не належать бюджетній установі, надходять у тимчасове розпорядження і з настанням відповідних умов перераховуються за призначенням.

Інші власні надходження - власні надходження, які не входять до складу спеціальних коштів та коштів, отриманих на виконання певних доручень. До них належать наступні кошти (в т.ч., що спрямовуються на відновлення касових видатків):

· плата за утримання дітей в дошкільних закладах;

· плата а навчання в державних школах естетичного виховання дітей;

· кошти, з яких утворено фонд загального обов'язкового навчання (фонд “всеобучу”) в загальноосвітніх школах для надання матеріальної допомоги учням, які її потребують;

· кошти, які надходять на харчування дітей в інтернатах, при школах та в групах продовженого дня;

· плата студентів за користування гуртожитком при вищих і середніх спеціальних навчальних закладах;

· кошти, які залишаються навчальним закладам професійно-технічної освіти сум, що надходять за роботи, виконані учнями;

· кошти працівників за харчування, отримане за місцем роботи;

· кошти за розрахунками за формений одяг, який видають працівникам деяких міністерств (інших центральних органів виконавчої влади) і підвідомчих їм бюджетних установ.

 

2. Завданням аналізу доходів бюджетної установи є:

1.Аналіз структури фінансування бюджетної установи.

2.Оцінка структури та динаміки затверджених кошторисом видатків по загальному та спеціальному фонду.

3.Виявлення факторів відхилення затверджених кошторисом видатків від асигнувань бюджетної установи.

4.Виявлення резервів збільшення коштів спеціального фонду бюджетної установи.

5.Розробка заходів по використанню виявлених резервів.

3. Аналіз доходів бюджетної установи починається з дослідження структури і динаміки фінансування, передбаченого кошторисом.

Аналіз проводиться згідно даних звітів про виконання кошторису бюджетної установи.

Виявляють структуру загальної суми доходів бюджетної установи. Розраховують абсолютне відхилення, темпи росту і приросту загального і спеціального фондів бюджетної установи на протязі досліджуваного періоду; оцінюють структурний розподіл фінансування затвердженого кошторисом за кодами економічної класифікації видатків та зміни, що відбулись. Особлива увага приділяється складу коштів спеціального фонду. Спеціальний фонд може складатись із сум за дорученням, субвенцій, одержаних з інших бюджетів, інших власних надходжень, депозитних сум. Визначають особливості формування статей видатків за даними коштами. Позитивно оцінюють збільшення фінансування бюджетної установи.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автоматизація насосних установок.
  9. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  10. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  11. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  12. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад




Переглядів: 1113

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 10. Аналіз фінансового стану бюджетних установ. | Тема 12. Аналіз видатків бюджетних установ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.