МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зерна жита в обдирне борошноМета роботи. Набуття практичних навичок ведення технологічного процесу складного повторювального помелу без збагачення крупок. Попередні зауваження. До складних повторювальних помелів без збагачення крупок відносять помели, в технологічній схемі яких передбачено спрямування відібраних в обдирному процесі проміжних продуктів безпосередньо на розмельні системи, без проміжної обробки їх в ситовіючих і шліфувальних машинах. Ця особливість, побудови технологічної схеми характерна для сортових помелів жита. Відсутність в них процесу збагачення обумовлено особливостями анатомічної будови і структурно-механічних властивостей зерна жита, у зв'язку з якими ефективність процесу збагачення дуже низька і ускладнення схеми помелу стає невиправданим. Для лабораторної роботи рекомендується проводити односортних помел жита в обдирне борошно. Загальний вихід борошна – 87 %, висівок. – 9 % і усушка - 0,3 %. Якість обдирного борошна повинна відповідати таким нормам: зольність - не більше 1,45 %; крупність - сходження з сита № 045 - не більше 2 %, прохід сита № 38 - не менше 50 %; колір - сірувато-білий. Методичні вказівки. Технологічна схема лабораторного помелу жита в обдирне борошно з використанням установки Нагема. включає 5 ... 6 обдирних систем і дві розмельні. Технологічна характеристика робочих органів вальцевого верстата й номери сит в розсіві вказані на схемі. Приймальні сита на всіх системах металоткані, дротові, а для висіву борошна використовують шовкові або капронові сита з розміром отворів 300 ... 400 мкм. Борошно обдирне формують з потоків борошна з усіх систем. Висівки отримують тільки в обдирному процесі. Правила рекомендують такі режими подрібнення для цього виду помелу: I обдирна система - прохід сита № 08 - 45 ... 55% маси продукту, що надходить на дану систему; II обдирна система - прохід сита № 08 - 55 ... 65% маси продукту, що надходить на дану систему. Орієнтовні показники вилучення борошна з систем наведені в Правилах. Технологічна схема односортного помелу жита в обдирне борошно
Порядок виконання роботи. Для розмелювання використовують зразок зерна жита масою 10 кг, що пройшов очищення і ГТО. Вологість зерна жита,, що надходить на розмел в сортове борошно, повинна бути 13,5…15,0 %. У зерновій масі повинно бути (не більше,%): смітної домішки - 0,4, зерновий - 4, в тому числі пророслих зерен - не більше 3. ГТО жита проводять за схемою холодного кондиціювання. Режими ГТО вказані в Правилах. Роботу починають з підбору величини зазорів на I і II драних системах, що забезпечують рекомендовані вилучення. Для вирішення цього завдання зі зразка беруть 1 кг зерна, встановлюють величину зазору і проводять подрібнення. З-під вальців по всій ширині лінії подрібнення совком відбирають 3 ... 5 проб. Їх перемішують і виділяють наважку масою 100 г, яку просівають в розсіві-аналізаторі протягом 5 хв. на ситі № 08. Продукт, що пройшов через сито, зважують на технічних вагах з точністю до 0,1 м. Маса проходу дає витяг в процентах до даної системи. Всі продукти, відібрані для визначення, повертають в розсів. Верхній сход зберігають для подальшої роботи. Розмел зразка зерна масою 1 кг проводять до виявлення оптимальної величини зазору на I обдирної системі. Потім встановлюють оптимальний зазор для II обдирної системи, використовуючи для цього верхній сход I обдирної системи. Зазвичай на цю частину роботи йде 3 ... 5 зразків зерна по 1 кг. Результати записують у таблицю.
Таблиця 7 Оформлення результатів розмелу зерна
При визначенні вилучених продуктів з І обдирної системі. Беруть наважку для просіювання на ситі № 08. Витяг І (%) розраховують за формулою
(29)
де n1 – маса проходової фракції сита № 08 в продукті, що надходить на систему подрібнення, г; n2 – маса проходової фракції сита № 08 в продукті після вальців, г За результатами цієї частини роботи роблять висновок про оптимальну величину робочого зазору і приступають до розмелюванню зерна. Для цього беруть наважку масою 5 кг. Всі фракції продуктів розмелу після розсіву зважують, результати заносять в таблицю-шахматку (табл. 8), складаючи кількісний баланс помелу. Вихід всіх продуктів на системах процесу розраховують у відсотках до зерна, що надійшов на I обдирну систему. Борошно з кожної системи відбирають для органолептичного аналізу. Визначення зольності борошна за потоками дозволяє побудувати кумулятивну криву. За результатами розмелювання зерна оцінюють витяг борошна з окремих систем в обдирному і розмеленому процесах і в цілому по помелу, зіставляючи отримані значення з рекомендаціями правил.
Таблиця 8 Оформление кількісного балансу лабораторного 87 %-вого розмелу жита, (г)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|