Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контроль стану КШМ і ГРМ

 

Технічний стан цих механізмів можна визначати:

- по витраті (чаду) масла в експлуатації і падіння тиску в системі змащення;

- по зміні тиску (компресії) в циліндрах двигуна в кінці ходу стиснення;

- по розрідженню у впускному трубопроводі;

- за кількістю газів, які прориваються в картер двигуна;

- по витоку газів (повітря) з циліндрів;

- наявності стукотів в двигуні.

Угар масла в малоізношенном двигуні незначний і може становити 0,1-0,25 л / 100 км пробігу. При значному загальному зносі двигуна угар може досягати 1л / 100 км і більше, що зазвичай супроводжується сильним димленням.

Тиск в масляній системі двигуна повинно бути в межах, встановлених для даного типу двигуна і застосовуваного сорти масла. Зниження тиску масла на малих обертах колінчастого вала прогрітого двигуна вказує на наявність неприпустимих зносів підшипників двигуна або несправності в системі мастила.

Падіння тиску масла по манометру до 0 вказує на несправність манометра або редукційного клапана.

Підвищений тиск в системі мастила може виникнути в результаті великої в'язкості або засмічення масляної магістралі.

Компресія служить показником герметичності циліндрів двигуна і характеризує стан циліндрів, поршнів і клапанів. Герметичність циліндрів може бути визначена компрессометром.

Компресію перевіряють після попереднього прогріву двигуна до 70-80 ºС при вивернутих свічках. Встановивши гумовий наконечник компрессометра в отвір свічки, провертивается стартером колінчастий вал двигуна на 10-12 обертів і записують показання компрессометра. Перевірку повторюють 2-3 рази для кожного циліндра.

Якщо величина компресії на 30-40% нижче норми, це вказує на наявність несправностей (поломку або пригорання поршневих кілець, негерметичність клапанів або пошкодження прокладки головки циліндрів).

Розрідження у впускному трубопроводі двигуна заміряють вакуумметром. Величина розрідження в працюючого на сталому режимі двигунів може змінюватися не тільки від зношеності циліндро-поршневої групи, але і від стану деталей газорозподілу, установки запалювання і регулювання карбюратора.

Таким чином, даний метод контролю є загальним і не дозволяє виділити ту чи іншу несправність по одному показнику.

Кількість газів, що прориваються в картер двигуна, змінюється в результаті нещільності сполучень циліндр-поршень-поршневе кільце, що збільшується у міру зношування зазначених деталей. Кількість прориваються газів заміряють при повному навантаженні двигуна.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. III. Контроль знань
  11. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  12. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.




Переглядів: 546

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування кривошипно-шатунного (КШМ) і газорозподільного механізмів (ГРМ) | Лекція _____

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.