Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика «Альпи»

Планування робочого часу повинно відбуватися в межах 60 : 40, де 40 % — резерв. Щоб розробити план згідно цього методу, необхідно:

1. Відповідно до форми плану записати все, що необхідно зробити.

2.Проти кожного виду роботи поставити реальний час, який потрібен для виконання завдань.

3. Підрахувати час, який необхідно витратити для виконання. Співставити з формулою 60 : 40 або з 8 – годинним робочим часом – 5 год. : 3 год.

4. Якщо часу треба більше витратити більше, то доцільно ще раз перевірити завдання з точки зору їх важливості і відкинути або перенести зайві.

5. Ще раз підрахувати і співставити з формулою.

Так необхідно робити доти, поки не буде досягнуте співвідношення.

Способи корекції завдань:

- перенести на інший день (місяць);

- делегувати його виконання;

- скоротити час, коригуючи зміст роботи у бік зменшення;

- відкинути взагалі;

- виконати за рахунок збільшення робочого дня (Вітаю! Ви стали роботоголіком! Відтак, зверніть увагу на проблеми в сім’ї, з друзями, відпочинком, здоров’ям…- радить Ефективний Менеджмент).

Тенденції оновлення планування як функція управління подано у таблиці 10.

Порівняння традиційного та інноваційного підходів до планування

Таблиця 10

Функція організації (організовування)
Традиційний підхід Інноваційний підхід
Розробка перспективного плану Одноособове планування Планування цілей пов’язується з бюджетом Планування в умовах заданих проблем Ідеологізована постановка мети, планування від мети зверху Планова основа управління Складання планів роботи персоналу Складання планів самонавчання вчителів   Розробка програми розвитку школи Розробка цільових проектів Прогнозування та проектування розвитку школи та її підсистем Залучення колективу до складання планів, програм розвитку, цільових проектів Раціональність планування Планування в умовах вільного вибору цілей та задач. Визначення місії школи Широке використання можливостей наукового підходу до планування Досягнення цілей через оптимізацію Концептуальна основа управління Чіткий розподіл завдань кожного в межах загального, відповідальність кожного за свою справу Складання планів досліджень, саморозвитку вчителів

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. А) Методика проведення заняття
  3. А) Методика проведення заняття
  4. А) Методика проведення заняття.
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  8. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  9. Аудиторський ризик і методика його визначення
  10. Види вправ з лексики й методика їх проведення
  11. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  12. Вступ. Техніка безпеці. Історія розвитку внутрішніх хвороб. Загальне поняття про хворобу. Методика обстеження хворого.




Переглядів: 585

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Співвідношення А : В : С | Функції організації (організування)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.