Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розподіл контролю між адміністрацією та кафедрою

Самоконтроль дозволяє педагогам самоорганізуватись, він скрині розвитку самосвідомості. При переведенні вчителя на самоконтролі, педагогічною радою школи враховуються такі чинники, як:

— здатність вчителя критично оцінювати свою професійну діяльність;

— потреба вчителя у самоосвіті;

— участь у методичній роботі;

— демократизм стосунків вчителя з учнями;

— наявність у школярів, яких навчає вчитель, стійких знань та навичок самоконтролю;

— стійкий інтерес учнів до навчального предмета.

Визначити ставлення і готовність вчителів до самоконтролю можна за допомогою методики Г. Паринова.

Проте навіть такого вивчення буде недостатньо, щоб визначитись із ступенем готовності вчителів до самоконтролю. Для цього необхідно вивчити діяльність та ціннісні орієнтації вчителя з чотирьох позицій: мета, мотив, спосіб, результат (таблиця 16).

Таблиця 16

Рівні готовності вчителів до самоконтролю

Умови ефективного контролю:

1. Чітка постановка цілей, завдань та вибір об'єктів контролю.

2. Компетентність перевіряючого, високий рівень професіоналізму.

3. Методична, виховна, діагностична спрямованість контролю.

4. Встановлення двостороннього обговорення, позитивного спілку­вання.

5. Інформаційне взаємозбагачення керівника і педагогів.

6. Реальність стандартів та критеріїв оцінки діяльності.

7.Демократичне спрямування контролю, тактовність та етичність поведінки перевіряючого.

8.Персонологічність у роботі з кадрами, мотиваційно-стимулююча основа контролю.

9. Неформальний підхід до контролю, високий ступінь зацікавленості керівника в його результатах.

10. Економічність та раціональність.

11. Системність, технологічність контролю.

12. Прогностичність, стратегічна спрямованість контролю.

13. Поєднання контролю із самоконтролем.

14. Гнучкість процедури, форм, методів контролю.

15. Глибоке аналітичне підґрунтя контролю.

16. Змістовність рекомендацій за наслідками контролю.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  7. V. Розподільний диктант.
  8. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  11. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  12. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гласність контролю | Типові помилки під час оцінювання наслідків контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.