Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблема: сутність поняття

Проблема — це невідповідність між бажаним (ідеальним) станом та реальним (існуючим) (рис. 46).

Реальний стан _____ ! Проблема ! ____ Бажаний стан

системи ! ! системи

Рис. 46. Модель поняття «проблема»

Вияв проблеми складає технологічну основу ціле покладання. Немає проблеми — немає мети. Визначення проблеми забезпечує виокрем­лення об'єктів першочергового або перспективного перетворення. Проблема визначає характер мети та можливості (засоби, умови, ре­сурси) її досягнення.

Процедура вияву та вирішення проблеми:

1. Аналіз фактичного стану системи. \

2. Формулювання гіпотези щодо бажаного стану системи.

3. Вияв відхилення фактичного стану від бажаного.

4. Встановлення протиріч, які зумовлюють цю невідповідність.

5. Формулювання проблеми.

6. Оцінка ступеня новизни проблеми.

7. Встановлення причин виникнення проблеми.

8. Визначення ступеня можливостей вирішення проблеми.

9. Моделювання варіантів вирішення проблеми.

10. Вибір оптимального варіанту вирішення.

11. Формулювання цілей діяльності щодо вирішення проблеми.

Опитувальник для аналізу та вирішення проблеми:

— У чому полягає проблема?

— Коли вона виникла?

— Чому вона виникла?

— Хто винен у її виникненні?

— Яким повинно бути вирішення проблеми?

— Що може прискорити її вирішення?

— Які ресурси треба задіяти?

— Як ви дізнались, що проблему вирішено?

— Чому навчила проблема?

Формування стратегічних змін починається із узгодження трьох компонентів:

1. Проблеми.

2. Причини.

3. Можливі засоби усунення причин.

Відповідно заповнюється матриця (таблиця 35).

Таблиця 35


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. VII. Поняття про рану, рановий процес, види загоювання ран
  5. А/. Поняття про судовий процес.
  6. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  7. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  8. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  9. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Крок 3. Аналіз цінностей організації, проблем, очікувань стейкхолдерів як основа для формулювання місії | Аналіз проблем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.