Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила формулювання стратегічної мети

1) Стратегія повинна формулюватись за допомогою дієслів (зробити, досягнути, здобути, придбати, виконати, реалізувати), що під­креслює її реалістичність. Принаймні, це психологічно позитивно діє на виконавців. «Невдале впровадження — це завжди також і невдале формулювання». (Мінцберг)

2) До формулювання стратегій повинні бути задіяні люди, які здатні досягти компромісу.

3) Опис стратегії містить:

• формулювання місії організації;

• визначення стратегічних цілей та бажаних результатів організа­ції;

• стратегічні ідеї розвитку організації.

4) Стратегія — це певна інновація для організації. За дослідженнями Розабет Мосс Кантер, кожна інновація удається невдачею посере­дині процесу її впровадження. Відтак корисність інновації можна оцінити тільки її впровадивши. Відповідно ефективність стратегіч­ного вибору можна встановити на підсумковому етапі реалізації.

5) Кожна організація має стратегію (усвідомлену чи ні). Тому вона може бути свідомо обраною чи спонтанною.

Якщо стратегія вже існує, хай навіть спонтанно, то її необхідно «облагородити»:

— зробити усвідомленою;

— цілеспрямувати;

— деталізувати планами.

Це зробить процес стратегічного розвитку організації більш ефек­тивним.

Іноді, як правило, у час реформ, кардинальних змін, модернізації систем, організації треба принципово переглянути свої цілі, місце в соціумі, показники успішності. Тоді процес стратегічного планування йде дещо іншим шляхом:

— формулювання місії та цілей;

— формулювання проблемного поля;

— розробка стратегічних планів та програм розвитку.

Таким чином, ефективність формулювання стратегійпередбачає дотримання певних положень:

1. Усвідомлення доцільності стратегічного розвитку, стратегічного мислення мають більше значення, ніж обраний підхід до розробки стратегії.

2. Формулювання ефективних стратегій має більше значення, ніж формальний стратегічний план.

3. Чим більше обговорено альтернативних стратегій, тим вірогідніша ефективність стратегічного плану.

4. Організація повинна проявити готовність до розгляду абсолютно різних ідей розвитку.

5. Мають право на існування стратегії як великих здобутків, так і стратегії малих здобутків. Плануватись можуть як поступові ре­альні зміни, так і кардинальні перетворення.

6. Формування стратегії може бути однаково ефективним як «згори вниз», так і «знизу вгору».

7. Стратегії повинні бути детально виписані, вони повинні бути ін­формативними.

8. Обговорення проекту плану повинно мати інтерактивний харак­тер.

9. До процесу формального затвердження плану доцільно залучити офіційні структури.


Читайте також:

  1. II. Правила щодо аргументів.
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. V. Етичні правила психологічних досліджень
  4. V. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАВДАНЬ УРОКУ
  5. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  6. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  7. Варіанти формулювання цілей ТНК
  8. Вибір і затвердження теми. Формулювання назви дисертації
  9. Види графіків та правила їх побудови.
  10. Види графіків та правила їх побудови.
  11. Визначення поняття та правила визначення
  12. Визначення стратегічної мети кампанії (скільки голосів потрібно для перемоги).




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічні задачі | Крок 7. Вибір ідей розвитку організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.