Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) До суми чисел 25 і 4 додати добуток цих чисел. (129)

Частку чисел 48 і 8 зменшити у 3 рази. (2)

Добуток чисел 15 і 5 зменшити на 50. (25)

2) Знайти хв (15с); доби (8 год); год (30хв).

4 роки = o міс. (48міс); 4 год 28 хв = o хв (268хв);

120 хв = o год (2 год); 120 год = o діб (5 діб).

3) Площа прямокутника 56 см2. Одна з його сторін 8 см. Знайти другу сторону. (7 см.)

2. Завдання для опитування всіх учнів класу.

1) Площа прямокутної ділянки 108 м2, її ширина — 6 м. На скільки метрів ширина цієї ділянки менша від її довжини? У скільки разів дов­жина більша від ширини? (На 12 м менша; у 3 рази більша.)

2) 6м 60 см : 4 см (165) 9 т 6 ц : 8 ц (12)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.