Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Порівняти частини. і ; і ; і ; і

2) Назвати частини в порядку спадання.

3) Знайти від 1 кг (250 г); від 2 діб (12 год); від 1 року (4 міс).

4) Марійка прочитала 12 сторінок книжки, що становить всієї книжки. Скільки всього сторінок має книжка? (48 с.) Скільки сторінок книжки Марійці залишилося прочитати? (36 с.)

2. Завдання для опитування.

Задача 1. Першого дня учень прочитав всієї книги, другого дня — вдвічі менше, після чого йому залишилося прочитати ще 30 сторінок. Скільки сторінок у книжці? (120 с.)

(30 сторінок становлять частину книги.)

Задача 2. Взуттєва фабрика відправила в магазин 3176 пар взуття. Жіночого взуття було 1588 пар, всього взуття становили чоловічі черевики. Скільки жіночого і чоловічого взуття фабрика відправила в магазин? (2382 пари.)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.057 сек.