Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Прочитати дроби: . Пояснити, як їх утворено.

2) Знайти від 400; 320; 2 кг; 2 год; 2 ц; 2 діб (100; 80; 500 г; 30хв; 50 кг; 12 год.)

3)* За першу годину турист пройшов всієї відстані, за другу — вдвічі менше, після чого йому залишилося пройти ще 4 км. Скільки всього кілометрів повинен пройти турист? (16 км)

2. Завдання для опитування.

1) 3 одного автовокзалу вирушили у протилежних напрямках 2 авто­буси. Яка відстань буде між ними через 5 год, якщо швидкість першого автобуса 60 км/год, а другого — 70 км/год? (650 км)

2) Знайти від 14220. (2844)

Картки для опитування

№ 1

1) Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 450 км, і зустрілися через 5 год. Один автомобіль рухався зі швидкістю 40 км/год. З якою швидкістю рухався другий авто­мобіль? (50 км/год)

2) Знайди від 8020. (2005)

№ 2

1) Із Києва і Тернополя одночасно назустріч один одному виїхали 2 ав­тобуси. Перший автобус їхав зі швидкістю 60 км/год, а другий — 52 км/год. Через 5 год вони зустрілися. Яка відстань між містами? (560 км.)

2) Знайди від 72060 (12010)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.