І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
а) Порівняйте: і ; і ; і ; і
— Що ви порівнювали? (Дроби.)
— До якої частини мови належать дроби? (Числівники.)
— До яких числівників за значенням відносяться ці дроби? (До кількісних.)
б) Обчислити зручним способом.
8 · 7 · 5 (280); 2 · 4 · 25 · 5 (1000); 15 · 7 · 4 (420); 5 · 9 · 2 · 6 (540).
3)* У пекарні для приготування пасок витратили 36 кг сиру, що становить всього сиру, що був у пекарні. Скільки всього кілограмів сиру було в пекарні спочатку?
(36 : 2 · 3 = 54 (кг).)
2. Завдання для опитування (за вибором учнів).
Читайте також:
I. Контроль і закріплення знань учнів I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: