Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) 28 : 8 (3, ост. 2); 33 : 5 (6, ост. 3);

21 : 6 (3, ост. 3); 80 : 9 (8, ост. 8).

б) Використовуючи дужки, зміни порядок виконання дій так, щоб числове значення виразу відповідало заданому.

480 + 320 : 80 : 5 = 2 120 · 3 – 200 : 100 = 16

в) Розв'язати однією дією.

На пошиття 14 скатертин витратили 28 м тканини. Скільки скатертин можна пошити із половини цієї тканини? (Із половини тканини пошиють скатертин у 2 рази менше, ніж із 28 м: 14 : 2 = 7 (скатертин)).

2. Завдання для опитування (диференційоване).

а) Задача № 760.

б) 900 000 – 380 • 600 · 30 · 40 · 50 (612 000)

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1) Прочитай задачу № 760.

2) Розв'яжи задачу діями з поясненням.

3) Знайди значення виразу (завдання 2).

Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)

1. Прочитай задачу № 760.

2. Заповни таблицю.

  Витрати пального за 1 год К-сть годин Загальна к-сть пального
до перерви після перерви      

3. Розв'яжи задачу діями з поясненням.

4. Знайди значення виразу (завдання 2).

Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань)

• Прочитай задачу № 760.

2. Розглянь таблицю.

  Витрати пального за 1 год К-сть годин Загальна к-сть пального
до перерви   після перерви однакова ? 10 год ? 54 л 90л ? л

3. Розв'яжи задачу за планом.

1) Скільки літрів пального витрачали за 1 год? Вказівка. Уважно прочитай перше речення умови задачі.

2) Скільки годин працював двигун до перерви?

Вказівка. До перерви витратили 54 л пального, витрачаючи щогодини 9 л.

3) Скільки годин працював двигун після перерви? Вказівка. Двигун працював всього 10 год, а до перерви — 6 год.

4. Обчисли вираз (завдання 2).

380 • 600 – 30 40 • 50 (168 000)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Ділення з остачею.

а) Пояснення вчителя на основі прикладів.

80 : 16 = 5 5 2:13 = 4

86 : 16 = 5 (ост. 6) 58 : 13 = 4 (ост. 6)

б) Пояснення учнів ділення з остачею за вправою 757.

в) Закріплення вивченого матеріалу. Вправа № 758.

Два приклади виконати із записом на дошці, два приклади — коменто­вано, решту — самостійно.

(Відповідь: 3 (ост. 12); 2 (ост. 10); 2 (ост. 10); 7; 6 2 (ост. 4); 3 (ост. 12); 6; 8; 5.)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 759. Короткий запис задачі.

  Маса 1 тварини Кількість тварин Загальна маса
Снігові барси Леви o o, у 5 разів більша 80 кг ? кг

(Відповідь: 800 кг.)

2. Виконання вправи № 761.

(Відповідь: 49000.)

IV. Підсумок уроку.

75 : 35; 66 : 21.


Картка 1

1) Прочитай задачу № 760.

2) Розв'яжи задачу діями з поясненням.

3) Знайди значення виразу (завдання 2).

Картка 2

1. Прочитай задачу № 760.

2. Заповни таблицю.

  Витрати пального за 1 год К-сть годин Загальна к-сть пального
до перерви після перерви      

3. Розв'яжи задачу діями з поясненням.

4. Знайди значення виразу (завдання 2).


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | Картка 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.