МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Контроль, корекція та закріплення знань.1. Усні обчислення. а) 28 : 8 (3, ост. 2); 33 : 5 (6, ост. 3); 21 : 6 (3, ост. 3); 80 : 9 (8, ост. 8). б) Використовуючи дужки, зміни порядок виконання дій так, щоб числове значення виразу відповідало заданому. 480 + 320 : 80 : 5 = 2 120 · 3 – 200 : 100 = 16 в) Розв'язати однією дією. На пошиття 14 скатертин витратили 28 м тканини. Скільки скатертин можна пошити із половини цієї тканини? (Із половини тканини пошиють скатертин у 2 рази менше, ніж із 28 м: 14 : 2 = 7 (скатертин)). 2. Завдання для опитування (диференційоване). а) Задача № 760. б) 900 000 – 380 • 600 · 30 · 40 · 50 (612 000) Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань) 1) Прочитай задачу № 760. 2) Розв'яжи задачу діями з поясненням. 3) Знайди значення виразу (завдання 2). Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань) 1. Прочитай задачу № 760. 2. Заповни таблицю.
3. Розв'яжи задачу діями з поясненням. 4. Знайди значення виразу (завдання 2). Картка 3 (для учнів із середнім і початковим рівнем знань) • Прочитай задачу № 760. 2. Розглянь таблицю.
3. Розв'яжи задачу за планом. 1) Скільки літрів пального витрачали за 1 год? Вказівка. Уважно прочитай перше речення умови задачі. 2) Скільки годин працював двигун до перерви? Вказівка. До перерви витратили 54 л пального, витрачаючи щогодини 9 л. 3) Скільки годин працював двигун після перерви? Вказівка. Двигун працював всього 10 год, а до перерви — 6 год. 4. Обчисли вираз (завдання 2). 380 • 600 – 30 40 • 50 (168 000) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Ділення з остачею. а) Пояснення вчителя на основі прикладів. 80 : 16 = 5 5 2:13 = 4 86 : 16 = 5 (ост. 6) 58 : 13 = 4 (ост. 6) б) Пояснення учнів ділення з остачею за вправою 757. в) Закріплення вивченого матеріалу. Вправа № 758. Два приклади виконати із записом на дошці, два приклади — коментовано, решту — самостійно. (Відповідь: 3 (ост. 12); 2 (ост. 10); 2 (ост. 10); 7; 6 2 (ост. 4); 3 (ост. 12); 6; 8; 5.) ІІІ. Розвиток математичних знань. 1. Задача № 759. Короткий запис задачі.
(Відповідь: 800 кг.) 2. Виконання вправи № 761. (Відповідь: 49000.) IV. Підсумок уроку. 75 : 35; 66 : 21. Картка 1 1) Прочитай задачу № 760. 2) Розв'яжи задачу діями з поясненням. 3) Знайди значення виразу (завдання 2). Картка 2 1. Прочитай задачу № 760. 2. Заповни таблицю.
3. Розв'яжи задачу діями з поясненням. 4. Знайди значення виразу (завдання 2). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|