Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Ніч і день".

а) Знайдіть від 21000 (6000); одержаний результат зменшіть у 100 разів (60); знайдіть від одержаного числа (45); зменшіть одержаний резуль­тат у 9 разів (5).

б) Знайдіть від 320 (80); від одержаного результату (16); від останнього результату. (12)

в) Знайдіть число, якщо його дорівнює 2; знайдіть число, якщо його дорівнює одержаному результату; знайдіть число, якщо його дорівнює останньому результату. (6, 18, 36.)

2) Город має форму квадрата, сторони якого дорівнюють 20 м. площі займають полуниці, а решту — картопля. Яку площу займає картопля? (360м2)

2. Завдання для опитування.

1) Виконати множення, використовуючи правило множення числа на суму і записуючи числа в рядок.

25 • 28 = 25 • (o + o) = ... (.700).

2) Виконати множення у стовпчик.

47 · 48; 26 · 42 (2256; 1092)

3) Знайти площу прямокутника, довжина якого 58 м, ширина 29 м. (1682 м2)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Підсумок уроку. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.