III. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
а) Задача № 822.
Під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю.
Після детального аналізу задачі учні розв'язують її коментовано.
(Відповідь: 21 т)
б) Задача 821. Короткий запис.
Бесіда за змістом задачі
Задачу учні записують в зошитах самостійно. Звернути увагу на оформлення записів і пояснення. (Відповідь: 10 кг.)
в) Задача №818.
1) 78 · 10 = 780 (г)
2) 780 : 4 = 195 (г) (Відповідь: 195 г)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|