Проникнення на ринок; забезпечення виживання за збиткової діяльності; забезпечення у достатніх обсягах капітальних вкладень для започаткування діяльності організації
2.
«Дитинство»
Закріплення на ринку, його окремих сегментах; забезпечення беззбиткової діяльності
3.
«Юність»
Суттєве розширення цільових сегментів ринку; забезпечення високих темпів зростання прибутку; інвестування розвитку на засадах самофінансування
4.
«Рання зрілість»
Подальше розширення сегментів ринку; орієнтація на регіональну диверсифікацію; забезпечення стабільного росту прибутків на оптимальному рівні
5.
«Завер-шальна зрілість»
Формування іміджу підприємства; збалансоване зростання; орієнтація на галузеву диверсифікацію діяльності з метою підтримання рівня конкурентоспроможності; забезпечення підтримання рівня прибутковості на оптимальному рівні
6.
«Старіння»
Збереження позицій або часткове зменшення обсягів виробництва; згортання діяльності; зниження прибутковості, фінансової стійкості
7.
«Відрод-ження»
Суттєве оновлення форм, видів та напрямів діяльності; забезпечення умов для зростання прибутковості; залучення значних обсягів інвестицій
Культура організації. У процесі еволюції організація формує свою культуру, яка характеризує якісні аспекти управлінської діяльності та її відповідність економічним, організаційним, соціальним, екологічним, ергономічним, фізіологічним, естетичним, психологічним і технологічним вимогам.
Культура організації - сукупність цінностей, традицій, норм поведінки, поглядів, властивих членам організації.
Організаційну культуру формують об'єктивні та суб'єктивні елементи.
Суб'єктивні елементи культури організації: організаційні табу, звичаї, ритуали, зразки поведінки, мова спілкування, гасла тощо.
Об'єктивні елементи: місцерозташування організації, дизайн і обладнання робочих місць, престиж та імідж організації тощо.