Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначений інтеграл, як границя інтегральної суми. Теорема існування. Геометричний зміст визначеного інтеграла.

Скінченна границя інтегральної суми, при умові, що число відрізків n прямує до нескінченності, а довжина найбільшого з них прямує до 0 наз. Визначеним інтегралом функції y = f(x) в межах х = а, х = в і позначається

Теорема існування визначеного інтегралу.

Якщо функція y = f(x) визначена на відрізку [a,b] або має на цьому відрізку лише точки скінченого розриву, то визначений інтеграл існує для цієї функції і він єдиний.

Геометричний зміст визначеного інтегралу.

Нехай дано функцію y = f(x),яка визначена на відрізку [a,b], причому f(x)>=0. Потрібно знайти S криволінійної трапеції аАВв, обмеженою лініями х = а, х = в, у = 0, у= f(x)/

Малюнок

1). Розіб’ємо відрізок АВ на n частин точками Хі, і=0, а = Х0<X1<X2<Xn= в.

2). Позначимо через дельта Х = Хі+1 –Хі .

3). В кожному з відрізків [ Xi-1 +Xi], виберемо довільну точку Ei [ Xi-1, Xi] і обчислемо

4). В кожному частинному проміжку побудуємо прямокутник, висота якого є , а основа (дельта) Хі.

5). Визначимо суму


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 3262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтегрування деяких ірраціональних функцій за допомогою тригонометричних підстановок. | Властивості визначеного інтеграла.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.