МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурси до першого капітального ремонту автомобілів, тис. км.
Зовнішні поверхні автомобілів і агрегатів мають бути очищені від грязі. Автомобілі і агрегати не повинні мати деталей, які відремонтовані способами, можливість, що виключають, подальшого їх використання або ремонту і мати придатні до експлуатації акумулятори і шини. Всі складальні одиниці, деталі і прилади мають бути закріплені на машині відповідно до його конструкції. Технічний стан автомобілів, що здаються в КР, повинен забезпечувати, як правило, можливість запуску двигуна і випробування пробігом до 3 км. Автомобіль, що має пошкодження нікого характеру або несправності, при яких запуск двигуна і рух його неможливо або можуть спричинити подальше руйнування деталей, задається в КР не на ходу. Технічний стан агрегатів здійснюється на контрольно-випробних стендах. Для визначення технічного стану автомобілів і агрегатів необхідно використовувати засоби діагностування. Результатом діагностування є висновок про технічний стан автомобілів і агрегатів з вказівкою місця, вигляду і причини дефекту. При прийманні автомобіля в ремонт складається приймально-здавальний акт по встановленій формі у трьох екземплярах. У акті наголошується технічний стан і комплектність об'єкту, що здається в ремонті. Акт підписується представниками АРП і замовника. Перший і третій екземпляри акту залишаються на ремонтному підприємстві, а другою видається замовникові. Складальні одиниці, що здаються в ремонт окремо, повинні мати довідку, підтверджуючу необхідність капітального ремонту складену замовником. Двигун і їх складальні одиниці задаються в КР згідно з рішенням ГОСТів і технічними умовами на ремонт. Здача в ремонт двигуни мають бути укомплектовані складальними одиницями і деталями, передбаченими конструкцією. Відхилення в комплектності двигунів допускається в межах конструктивних змін, внесених до даної моделі організації-конструктором. Допускається відсутність на двигунах і на складальних одиницях окремих кріпильних деталей (болтів, гайок, шпильок) і дрібних деталей (ковпачків і тому подібне). Двигуни і їх складальні одиниці не повинні мати деталей відремонтованих способами, що виключають подальше їх використання або ремонт; мають бути очищені і вимиті зовні, а мастило і вода — злити. Всі отвори, через які можуть проникнути атмосферні осідання і пил у внутрішні площини двигунів і їх складальних одиниць, мають бути закриті кришками або пробками-заглушками. Зовнішні незабарвлені металеві поверхні застерігайте від корозії протикорозійним мастилом. Тара і транспортні засоби, вживані для перевезення двигунів і складальних одиниць, повинні забезпечувати їх збереження. До кожного двигуна і окремо паливному насосу додається паспорт і довідка, підтверджуюча необхідність проведення капітального ремонту. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|