МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приймання автомобілів і агрегатів в ремонт і їх зберіганняПідприємство, що експлуатує автомобілі (замовник), направляє і здає ті, що підлягають ремонту автомобілі і агрегати, керуються існуючими положеннями, а АРП приймає їх на підставі тих же положень. Технічні умови на здачу автомобілів і агрегатів в капітальний ремонт повинні відповідати вимогам ГОСТів і керівництву на капітальний ремонт. Замовник здає в ремонт автомобілі і агрегати, що виробили встановлений ресурс (таблиця. 3.1), досягли граничного стану і аварійні пошкодження, що мають, які можуть усуватися лише на підприємствах по капітальному ремонту при наявності відповідного акту; що досягли граничного стану, але що не виробили встановленого ресурсу з додатком відповідного акту. Автомобілі і агрегати, що направляються в ремонт, мають бути комплектними і мати лише ті несправності, які виникли в результаті природного зносу деталей. Для вантажних автомобілів і їх агрегатів встановлені перша і друга комплектність; для автобусів і легкових автомобілів — лише перша; силових агрегатів (двигун з коробкою передач і зчепленням) — перша; дизелів — перша; для карбюраторних двигунів — перша і друга. Всі останні агрегати автомобіля мають лише одну комплектність. Автомобіль першої комплектності — це автомобіль зі всіма складовими частинами, включаючи запасне колесо. Автомобілі другої комплектності здають в ремонт без платформи, металевих кузовів і спеціального устаткування. Двигун першої комплектності — це двигун в зборі зі всіма складовими частинами, встановленими на нім, включаючи щеплення, компресор, вентилятор, насос гідропідсилювач рульового управління, паливну апаратуру, прилади системи охолодження і змащувальної системи, очисник повітря, електроустаткування і тому подібне Двигун другої комплектності — це двигун в зборі із зчепленням, але без інших складових частин, що встановлюються на нім. В окремих випадках (як виняток) АРП може приймати в ремонт автомобілі і агрегати в комплектності, відмінній від встановленої. При цьому доукомплектовані їх виробляється по калькуляції ремонтного підприємства, погодженій із замовником. Автомобілі і агрегати, що виробили свій ресурс, але що не досягли граничного стану, не підлягають капітальному ремонту. У капітальний ремонт не приймаються: вантажні автомобілі, якщо їх кабіни і рами підлягають списанню; автобуси і легкові автомобілі, якщо їх кузови не можуть бути відновлені; агрегати і вузли, в яких базові або основні деталі підлягають списанню. Таблиця 3.1 Читайте також:
|
||||||||
|