Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інтегральне оцінювання складових інноваційного потенціалу

Інноваційний по­тенціал підприємства в цілому (з урахуванням усіх його складових) можна оціни­ти, застосовуючи графоаналітичний підхід, схема якого подана на рис. 3.

Рис. 3. Схема оцінки рівня інноваційного потенціалу

Для практичних уточнених розрахунків з метою ухвалення обґрунтованих управлінських рішень необхідно використовувати більш точний підхід. Для цьо­го показники оцінки кожної зі складових інноваційного потенціалу і граничні рівні їх достатності зведені в табл. 2.

Таблиця 2. Граничні рівні достатності складових інноваційного потенціалу підприємства

Інтелектуальна Інформаційна Інтерфейсна Науково-дослідна  
Нижчий від серед­нього < 0,7 І і.сер. (<0.33) Нижчий від серед­нього < 0,7 І ін.сер. (<0.33) Кризовий стан 0-0.25 Нижчий від серед­нього < 0,7 І н.д.сер. (<0.33)  
Критичнийстан 0,25-0,5  
Середній 0.7 І і.сер. – 1,3 І і.сер. (0,33-0,67) Серед­ній 0.7 І ін.сер. – 1,3 І ін.сер. (0,33-0,67) Середній 0.7 І н.д.сер. – 1,3 І н.д.сер. (0,33-0,67)  
Невизначений стан 0.5-0,75  
Вищий від серед­нього > 1,3 І і.сер. (> 0.67) Вищий від серед­нього > 1,3 І ін.сер. (> 0.67) Вищий від серед­нього > 1,3 І н.д.сер. (> 0.67)  
Нормальна достатність 0.75-1  

Як випливає з викладеного матеріалу і табл. 2, цілком достатнім для розвитку на основі інновацій конкретної спрямованості є третій рівень (рі­вень вище середнього) для інтелектуальної, інформаційної та науково-дослідної складових, а також четвертий рівень (нормальна достатність) для інформаційної складової. За певних умов достатнім можуть бути другий та третій рівні відповід­них складових, і недостатнім - перший та перший-другий рівні цих складових.

Зазначений підхід дозволяє вести безпосередню оцінку достатності іннова­ційного потенціалу конкретного підприємства для розвитку на основі інновацій, визначати стан його окремих складових з метою формування системи обґрунто­ваних заходів щодо поліпшення їх стану, точно окреслювати заходи щодо приве­дення у відповідність інноваційного потенціалу підприємства до ринкового та ви­робничо-збутового при виборі конкретних траєкторій інноваційного розвитку

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  6. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  7. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.
  8. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  9. Аналіз трудового потенціалу
  10. БУДОВА І РОБОТА СКЛАДОВИХ ЧАСТИН ВИРОБУ ННП-21
  11. Види оцінювання та процедура перевірки
  12. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Науково-дослідна складова | Концептуальні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.