![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 8. Розробка комплексу маркетингу: цінова політика
КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Маркетингова цінова політика – це комплекс заходів, який включає визначення ціни, знижок, умов оплати за товари та послуги, управління цінами з урахуванням побажань та можливостей споживачів для забезпечення прибутку підприємства-виробника чи продавця. Алгоритм маркетингового розрахунку цін включає такі етапи: 1. Визначення мети ціноутворення. 2. Визначення рівня попиту та пропозиції. 3. Аналіз рівня цін на конкурентні товари. 4. Вибір методів ціноутворення і безпосередній розрахунок цін. Методи прямого ціноутворення: – методи ціноутворення, що виходять із витрат фірми на виробництво та реалізацію продукції; – методика конкурентного ціноутворення; – ціноутворення в рамках товарної номенклатури; – ціноутворення за географічною ознакою; – ціноутворення на основі узаконених типових умов . Маркетингове непряме ціноутворення – це політика підприємства стосовно знижок, торговельного кредитування, а також кондицій.
ТЕСТИ
1. Підвищення цін на продукцію компанії може бути обумовлене: а) намаганням враховувати стан співвідношення попиту та пропозиції на ринку; б) скороченням частки ринку компанії; в) намаганням збільшити обсяги реалізації своєї продукції; г) немає правильної відповіді.
2. Цінова еластичність попиту характеризує: а) готовність основних споживачів продукції компанії до переходу до більш високих цін; б) зміну обсягів придбання продукції компанії під впливом зміни цін на товари конкурентів; в) ступінь зміни обсягів придбання продукції за умови зміни її ціни; г) зміну ціни товару під впливом дії зовнішніх факторів; д) залежність доходів компанії від цінової кон'юнктури ринку.
3. До факторів цінової еластичності попиту не належить: а) ступінь важливості товару для споживача; б) частка вартості товару в доходах споживача; в) наявність товарів-замінників; г) доступність товарів-замінників; д) рівень інфляції в країні.
4. Основними методами встановлення фактичних цін на продукцію є: а) витрати плюс прибуток; б) на основі середньозваженої ціни конкурентів; в) на основі реальних особливостей у властивостях товару; г) на основі сприйняття споживачами цінності товару; д) немає правильної відповіді.
5. Коефіцієнт цінової еластичності попиту на товар компанії дорівнює 2,6 %. Це означає, що: а) компанія поступається ціновому лідеру ринку на 2,6%; б) зниження ціни на 1 % приведе до зниження обсягів придбання товару на 2,6 %; в) зниження ціни на 2,6 % приведе до збільшення обсягів придбання товару на 1 %; г) зниження ціни на 1 % приведе до збільшення обсягів придбання товару на 2,6 %.
Питання для самоконтролю
1. Що таке маркетингова цінова політика? 2. Опишіть алгоритм маркетингового розрахунку цін. 3. Охарактеризуйте види витрат на підприємстві. 4. Назвіть методи прямого ціноутворення. 5. В чому полягає маркетингове непряме ціноутворення? 6. Розкрийте зміст політик в процесі управління цінами.
Читайте також:
|
||||||||
|