Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8. Розробка комплексу маркетингу: цінова політика

 

КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

 

Маркетингова цінова політика – це комплекс заходів, який включає визначення ціни, знижок, умов оплати за товари та послуги, управління цінами з урахуванням побажань та можливостей споживачів для забезпечення прибутку підприємства-виробника чи продавця.

Алгоритм маркетингового розрахунку цін включає такі етапи:

1. Визначення мети ціноутворення.

2. Визначення рівня попиту та пропозиції.

3. Аналіз рівня цін на конкурентні товари.

4. Вибір методів ціноутворення і безпосередній розрахунок цін.

Методи прямого ціноутворення:

– методи ціноутворення, що виходять із витрат фірми на виробництво та реалізацію продукції;

– методика конкурентного ціноутворення;

– ціноутворення в рамках товарної номенклатури;

– ціноутворення за географічною ознакою;

– ціноутворення на основі узаконених типових умов .

Маркетингове непряме ціноутворення – це політика підприємства стосовно знижок, торговельного кредитування, а також кондицій.

 

ТЕСТИ

 

1. Підвищення цін на продукцію компанії може бути обумовлене:

а) намаганням враховувати стан співвідношення попиту та пропозиції на ринку;

б) скороченням частки ринку компанії;

в) намаганням збільшити обсяги реалізації своєї продукції;

г) немає правильної відповіді.

 

2. Цінова еластичність попиту характеризує:

а) готовність основних споживачів продукції компанії до переходу до більш високих цін;

б) зміну обсягів придбання продукції компанії під впливом зміни цін на товари конкурентів;

в) ступінь зміни обсягів придбання продукції за умови зміни її ціни;

г) зміну ціни товару під впливом дії зовнішніх факторів;

д) залежність доходів компанії від цінової кон'юнктури ринку.

 

3. До факторів цінової еластичності попиту не належить:

а) ступінь важливості товару для споживача;

б) частка вартості товару в доходах споживача;

в) наявність товарів-замінників;

г) доступність товарів-замінників;

д) рівень інфляції в країні.

 

4. Основними методами встановлення фактичних цін на продукцію є:

а) витрати плюс прибуток;

б) на основі середньозваженої ціни конкурентів;

в) на основі реальних особливостей у властивостях товару;

г) на основі сприйняття споживачами цінності товару;

д) немає правильної відповіді.

 

5. Коефіцієнт цінової еластичності попиту на товар компанії дорівнює 2,6 %. Це означає, що:

а) компанія поступається ціновому лідеру ринку на 2,6%;

б) зниження ціни на 1 % приведе до зниження обсягів придбання товару на 2,6 %;

в) зниження ціни на 2,6 % приведе до збільшення обсягів придбання товару на 1 %;

г) зниження ціни на 1 % приведе до збільшення обсягів придбання товару на 2,6 %.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Що таке маркетингова цінова політика?

2. Опишіть алгоритм маркетингового розрахунку цін.

3. Охарактеризуйте види витрат на підприємстві.

4. Назвіть методи прямого ціноутворення.

5. В чому полягає маркетингове непряме ціноутворення?

6. Розкрийте зміст політик в процесі управління цінами.

 


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. V розділ. Товарна політика підприємства
  3. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  4. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  5. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  6. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  7. Аграрна політика
  8. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  9. Активна і пасивна державна політика.
  10. Активна політика зайнятості
  11. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  12. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій




Переглядів: 334

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Розробка комплексу маркетингу: товарна політика | Тема 9. Розробка комплексу маркетингу: методи розповсюдження товару та стимулювання збуту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.