Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Розробка комплексу маркетингу: методи розповсюдження товару та стимулювання збуту

 

КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

 

Канал розподілу –сукупність підприємств або підприємців, які беруть на себе або допомагають передати комусь іншому право власності на конкретний товар або послугу при русі їх від виробника до споживача.

Основними посередниками на ринку виступають такі суб'єкти: дистриб'ютор, дилер, посилторговець, агент, принципал, брокер, комісіонер, консигнатор.

Управління каналом розподілу передбачає:

– відбір посередників;

– мотивацію посередників;

– планування розподілу товарів;

– оцінку діяльності учасників каналу.

Просування – будь-яка форма поширення повідомлень, що створюють лояльність споживачів і суспільства до підприємства, інформують або нагадують про її діяльності або товари. Основою просування є процес комунікативних зв'язків підприємства з ринком.

Засоби просування поділяють на такі, як реклама, персональні продажі, стимулювання збуту, зв'язки із громадськістю.

 

ТЕСТИ

 

1. Фізичний розподіл товарів означає:

а) продаж товарів через посередників;

б) транспортування і збереження товарів;

в) безоплатна передача товарів клієнтам;

г) немає правильної відповіді.

 

2. Ширина каналу розподілу визначається:

а) кількістю посередників на одному рівні каналу;

б) кількістю позицій у товарному асортименті компанії;

в) кількістю рівнів у каналі;

г) немає правильної відповіді.

 

3. Комерційна діяльність торговельних посередників насамперед передбачає:

а) наявність довгострокових стабільних відносин із виробниками продукції;

б) отримання доходу у вигляді різниці між ціною придбання та ціною реалізації продукції;

в) необов'язковий перехід продукції у власність посередника;

г) обов'язкову наявність власних магазинів роздрібної торгівлі;

д) використання тільки часткової попередньої оплати за продукцію, що надходить від виробника.

 

4. До основних складових рекламного звернення не належить:

а) вербальна;

б) ілюстративна;

в) стилістична;

г) ілюстративна, стилістична;

д) немає правильної відповіді.

 

5. Основними способами стимулювання покупців є:

а) збільшення витрат на рекламу;

б) збільшення каналів розподілу товарів;

в) використання знижок, купонів та лотерей;

г) розширення логістичних операцій.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Визначте сутність каналів розподілу.

2. Розкрийте характерні риси маркетингових посередників.

3. Охарактеризуйте особливості структури й організації каналів розподілу.

4. Поясність сутність вертикальних та горизонтальних маркетингових систем.

5. Розкрийте сучасні підходи в управлінні каналами розподілу.

6. Розкрийте характерні риси та складові комплексу маркетингових комунікацій.

7. Окреслите фактори, які визначають структуру комплексу маркетингових комунікацій

8. Визначте характерні риси процесу стимулювання збуту товарів.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Розробка комплексу маркетингу: цінова політика | Тема 10. Окремі види маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.