Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання навчальної дисципліни

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ВНУТРІШНІХ СПРАВ

ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

Кафедра господарсько-правових дисциплін

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Перший проректор

з навчально-методичної

та наукової роботи

підполковник міліції

О.М. Обушенко

 

_______________ 2014

 

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО

напрямy підготовки 6.030401 «Правознавство»

для студентів 2 курсу денної форми навчання

 

Дніпропетровськ – 2014


Робоча програма навчальної дисципліни «Господарське право» для студентів 2 курсу юридичного факультету денної форми навчання, освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», напряму підготовки 6.030401 «Правознавство» / Дніпропетровськ : Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2014. – 56с.

 

 

РОЗРОБНИК:

Зуєва О.А. -завідувач кафедри господарсько-правових дисциплін Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, к.ю.н., доцент.

 

Розглянуто на засіданні кафедри господарсько-правових дисциплін

22 серпня 2014 року, протокол № 2.

 

Рекомендовано Науково-методичною радою університету

..2014, протокол № __.

 

Завідувач кафедри господарсько-правових дисциплін

 

___________________ (О.А.Зуєва)

 

«____»___________________ 2014 року.

 

 

 

Ó ДДУВС, 2014 рік

Ó Зуєва О.А.2014 рік


Опис навчальної дисципліни

 

Найменування показників Галузь знань, напрям підготовки, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчальної дисципліни
денна форма навчання
Кількість кредитів – 3 Галузь знань 0304 «право» Нормативна
Напрям підготовки 6.030401 Правознавство
Модулів – 2 Спеціальність:   Рік підготовки 2
Змістових модулів – 2
Загальна кількість годин – 108 Семестр 4
Лекції – 18 год.
Тижневих годин для денної форми навчання: аудиторних – 4 самостійної / індивідуальної роботи студента – 4 Освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр Семінарські/практичні заняття – 32 год.
Самостійна робота – 27 год.
Індивідуальна робота – 27 год.
Форма підсумкового контролю: залік

 

 

Примітка.

Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: 1/1.

 


Мета та завдання навчальної дисципліни

 

Мета дисципліни: оволодіння комплексною системою знань та формування стійких і практичних навичок щодо використання та застосування норм права, які регулюють відносини у сфері господарювання, задля впровадження відповідного належного суспільного господарського порядку в цій галузі.

- навчальна–сприяння становленню сучасного висококваліфікованого фахівця-юриста у галузі господарського права;

- розвиваюча–формування та розвиток правових знань студентів у сфері господарського права, навичок самостійного аналізу проблем у галузі господарського права, уміння використовувати отримані знання та застосовувати відповідні навички при оцінці конкретної ситуації та вирішенні завдань у цій галузі;

- виховна–формування ціннісних орієнтирів студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховання активної громадянської позиції; сприяння усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формування у майбутніх юристів правову свідомість та правову культуру, професійні та особисті якості; сприяти затвердженню принципу верховенства права у господарських відносинах, гармонічному поєднанню приватно-правових та публічно-правових норм у системі правового регулювання господарської діяльності.

 

Завдання: вивчення навчальної дисципліни «Господарське право» є доповнення теоретичних знань з правознавства, що дає можливість сформувати більш повне уявлення про національну правову систему та взаємозв`язку між різними галузями права. Знання з господарського права мають важливе значення для господарського, цивільного, кримінального та адміністративного судочинства тощо.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

1) на понятійному рівні:основні поняття та категорії господарського права й законодавства;

2) на фундаментальному рівні:основні наукові концепції, теорії тощо, які стосуються розуміння та змісту тих чи інших інститутів господарського права;

3) на практично-творчому рівні:основні методики тлумачення та застосування норм господарського права, а так само основи методології науково-дослідницької діяльності у сфері господарського права.

вміти:

1) на репродуктивному рівні:відтворювати отримані знання з дисципліни;

2) на алгоритмічному рівні:застосовувати загальні моделі та послідовності до вивчення тих чи інших інститутів господарського права;

3) на евристичному рівні:на основі методологічно обґрунтованих наукових пошуків продукувати нові знання про предмет дисципліни, що вивчається;

4) на творчому рівні:висловлювати свою науково обґрунтовану позицію з приводу тих чи інших актуальних питань господарського права.

 

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
По положению полезного ископаемого в массиве горных пород | Програма навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.