МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зміст уроку. Структура уроку. Завдання і зміст підготовчої, основної, заключної частин уроку.Під структурою уроку розуміється орієнтовний план, яким можна користуватися як основною при складанні окремого уроку. Структура уроку допомагає вчителю в раціональному підборі вправ, правильно розташувати матеріал і визначити навантаження на уроці. Побудова уроку залежить від поставленої задачі, що визначається у відповідності з послідовним вивченням програмного матеріалу. Для виконання поставлених завдань підбирається відповідний навчальний матеріал, визначаються послідовність його вивчення і методичні прийоми навчання. Рішення будь-яких педагогічних завдань на уроці фізичної культури часто вимагає посиленої діяльності організму займаються до цієї роботи організм повинен бути підготовлений. І.П. Павлов, вказував на необхідність підготовки організму до вирішення складних завдань, говорив, що в клініці і педагогіці поступовість і тренування - основне фізіологічне правило. Ця вказівка зобов'язує вчителя вирішувати педагогічні завдання, що вимагають значних зусиль з боку займаються, не на початку уроку, а в середині, після деякої підготовки. Після того, як проведена необхідна організаційна підготовка учнів та виконано Павловське «фізіологічне правило» про поступовість, слід приступити до вирішення основного завдання. Виконання основних педагогічних завдань найчастіше збігається з самим великим напруженням і активністю займаються. Після такої напруги, підвищеного емоційного стану учнів неприпустимий різкий перехід до стану спокою та організоване завершення занять. Таким чином у побудові кожного уроку розрізняють три частини: 1. Організує, яка готує учнів до виконання найбільш важких завдань уроку, - підготовча. 2. Друга частина - спрямована на виконання основних завдань уроку - основна. 3. Третя - під час якої, організовано завершується урок - заключна Розподіл уроку на частини є відносним. Кожен урок повинен бути злитим, єдиним, і всі завдання і зміст уроку виконуються в тісному взаємозв'язку. Уроки з фізичної культури в 1 - 1У класах будуються за загальноприйнятою схемою. Враховуючи, що в тому класі урок триває 35 хв., а у 11-1У - 45 хв., Час його розподілу наступним чином. Читайте також:
|
||||||||
|