МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підготовча частина (1 кл - 8 хв)(10-11 кл. - 8-10 хв) Завдання: організувати учнів, повідомлення завдання уроку, підготувати організм до майбутньої фізичного навантаження. Зміст: вправи в побудові і перестроюваннях, різні види ходьби і бігу, вправи загальнорозвивального характеру, ігри середньої рухливості, розучені раніше на уроках. Підготовча частина - хороша організація учнів - необхідна умова повноцінного проведення уроку. Тому підготовка школярів до уроки починаються ще на перерві. По дзвінку на урок діти повинні бути побудовані. Учитель дає вказівку, де і як будується, і хто з учнів керує побудовою. На початку уроку краще всього по довгій стороні залу. У такому строю діти добре бачать вчителя, а вчитель дітей. Крім цього, вони швидко запам'ятовують свої місця. На перших уроках в 1 кл. діти будуються під керівництвом вчителя. Після того як вони навчаться самостійно розміщуватися один біля одного, вчитель доручає побудови самим учнів. Після побудови, яке починається ще до дзвінка, після побудови черговий у присутності вчителя подає команди: «дорівнює», «Струнко!». Після команди «Струнко!» Вчитель вітає дітей. Починаючи, з 3-го класу чергові віддають рапорт вчителю. З цього організаційного моменту починається урок. Підготовча частина повинна починатися з поворотів, ходьби, розрахунку, з вільних дій, з вправ типу завдань та ігор. Це залежить від плану уроку і стану дітей. На початку уроку треба прагнути створити в учнів бадьорий настрій і підготувати їх до кращого виконання вправ. Загально-розвиваючі вправи застосовують як кошти загальною підготовки і як підводять до тих видів які будуть вивчатися в основній частині. Ігри в підготовчій частині застосовують, як правило, організують, з елементами ладу, не викликає різкого порушення. Частково підготовча частина може бути використана для вивчення нового матеріалу, що складається з елементів ладу і гімнастичних перебудувань. Побудова та проведення підготовчої частини уроку до певної міри залежить від умов, в яких будуть проходити заняття. Якщо уроки проводяться на майданчику в прохолодну погоду, то перед учителем виникає додаткове завдання «розігріти» організм. У цьому випадку збільшивши кількість загальнорозвиваючих вправ, темп пропонується більш швидкий і часу на підготовчу частину витративши трохи більше. Читайте також:
|
||||||||
|