МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підготовча частина (1 кл - 8 хв)(10-11 кл. - 8-10 хв) Завдання: організувати учнів, повідомлення завдання уроку, підготувати організм до майбутньої фізичного навантаження. Зміст: вправи в побудові і перестроюваннях, різні види ходьби і бігу, вправи загальнорозвивального характеру, ігри середньої рухливості, розучені раніше на уроках. Підготовча частина - хороша організація учнів - необхідна умова повноцінного проведення уроку. Тому підготовка школярів до уроки починаються ще на перерві. По дзвінку на урок діти повинні бути побудовані. Учитель дає вказівку, де і як будується, і хто з учнів керує побудовою. На початку уроку краще всього по довгій стороні залу. У такому строю діти добре бачать вчителя, а вчитель дітей. Крім цього, вони швидко запам'ятовують свої місця. На перших уроках в 1 кл. діти будуються під керівництвом вчителя. Після того як вони навчаться самостійно розміщуватися один біля одного, вчитель доручає побудови самим учнів. Після побудови, яке починається ще до дзвінка, після побудови черговий у присутності вчителя подає команди: «дорівнює», «Струнко!». Після команди «Струнко!» Вчитель вітає дітей. Починаючи, з 3-го класу чергові віддають рапорт вчителю. З цього організаційного моменту починається урок. Підготовча частина повинна починатися з поворотів, ходьби, розрахунку, з вільних дій, з вправ типу завдань та ігор. Це залежить від плану уроку і стану дітей. На початку уроку треба прагнути створити в учнів бадьорий настрій і підготувати їх до кращого виконання вправ. Загально-розвиваючі вправи застосовують як кошти загальною підготовки і як підводять до тих видів які будуть вивчатися в основній частині. Ігри в підготовчій частині застосовують, як правило, організують, з елементами ладу, не викликає різкого порушення. Частково підготовча частина може бути використана для вивчення нового матеріалу, що складається з елементів ладу і гімнастичних перебудувань. Побудова та проведення підготовчої частини уроку до певної міри залежить від умов, в яких будуть проходити заняття. Якщо уроки проводяться на майданчику в прохолодну погоду, то перед учителем виникає додаткове завдання «розігріти» організм. У цьому випадку збільшивши кількість загальнорозвиваючих вправ, темп пропонується більш швидкий і часу на підготовчу частину витративши трохи більше. Читайте також:
|
||||||||
|