Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основна частина - (1 кл. - 22 хв.)

(10-11 кл. - 25-30 хв.)

Завдання: рішення основних завдань уроку, навчання основним видам рухів, розвиток фізичних якостей, рухових умінь і навичок.

Зміст: у неї рекомендується включати не менше 3-х основних видів руху в залежності від рівня фізичної підготовленості учнів, наявного інвентар, обладнання, навчальних посібників і технічні засоби навчання.

В основну частину уроку може бути включений будь-який матеріал навчальної програми даного класу.

Основна частина. Різкій різниці між вступної підготовчої частини і основний немає. Вправи основної частини повинні бути продовженням підготовчої частини. В основній частині можна включити будь-який програмний матеріал.

Загальнорозвивальні вправи застосовують тут як для досягнення помірного фізіологічного ефекту, так і для підготовки до інших основних видах вправ.

Вправи з предметами і для постави можуть бути включені для вирішення приватної завдання - оволодіння цими видами рухів. Різні види ходьби і бігу, стрибків, метань, вправи в лазіння, рівновазі, висах, акробатичні вправи, переповзання вводяться в основну частину для вирішення конкретних педагогічних завдань. На уроках завжди проводяться рухливі ігри. Вони включаються в основну частину з учнями 1-11 класів протягом уроку частіше за все проводяться дві гри, при цьому одна обов'язково в основній частині, а інша може бути і в основній частині та інших частинах.

З учнями 3 класу 1 гра (в одній з частин уроку). В основній частині проводяться ігри, що вимагають великої рухливості учасників (з бігом, стрибками, метаннями, лазінням).

Для учнів 1 - 11 кл. необхідно більше різноманіття і більше часта зміна рухів, тому в основній частині зазвичай включають 3-4 види вправ. З учнями 3 кл. проводяться 2-3 види вправ тому від них вимагається вже більш точне виконання рухів, і вони витрачають більше часу на розучування і освоєння.

Приблизний зміст основної частини уроку:вправи в рівновазі, вправи з м'ячем, стрибки у висоту, гра з бігом; загально-розвиваючі вправи типу зарядки, метання в ціль, лазіння, гра зі стрибками; вправи на поставу, перелазіння, стрибки в довжину, гра з метаннями


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина
  6. II частина.
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовча частина (1 кл - 8 хв) | Заключна частина: (1 кл. - 5 хв., 10-11 кл. - 5-7 хв.).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.