МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ з гімнастичною полкою вірний?а) в.п. - стійка ноги разом, палка вперед; б) в.п. - стійка ноги разом, руки вперед; в) в.п. - стійка ноги разом, руки з палкою вперед. 35. В процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку по можливості потрібно включати: а) координаційно-складні вправи; б) вправи з великою частотою рухів; в) вправи, пов'язані з натужуванням (затримкою дихання); г) силові вправи. 36. В системі фізичного виховання школярів фізкультхвилинки і фізкультпаузи проводяться: а) на загальноосвітніх уроках при наявності перших ознак втоми дітей; б) на уроках фізкультури після виконання чергової фізичної вправи; в) на великих перервах в якості активного відпочинку; г) на першому уроці для підвищення розумової працездатності. 37. Вкажіть, як називається метод організації діяльності учнів, коли всі одночасно виконують одне і теж завдання: а) поточний; б) коловий; в) одночасний; г) фронтальний. 38. Відношення педагогічно виправданого часу до загальної тривалості уроку називається: а) моторною щільністю уроку; б) об’ємом фізичного навантаження; в) загальною щільністю уроку; г) фізичним навантаженням. 39. Визначте в якій послідовності вивчаються вправи з м'ячем з метою розвитку координації рухів: а) великим; б) з набивним; в) з малим. 40. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальнихвправ в русі / в колоні: а) рухається в одному напрямку з дітьми; б) знаходиться за колоною/ стоїть на місці; в) рухається в протилежному напрямку назустріч дітям. 41. Визначте послідовність навчання учнів метанню: 1, ;2. . 42. Визначтб послідовність навчання вправам в рівновазі: 1. 2. 3. 43. Визначте, який метод організації учнів на уроці фізичної культури сприяє високій щільності уроку і великого фізичного навантаження: а) потоковий; г) індивідуальний; б) груповий; д) змінний. в) фронтальний; 44. Визначте, з якою метою застосовується метод колового тренування: а) з метою диференційованого дозування фізичного навантаження; б) розвитку самостійності учнів; - в) підвищення щільності уроку; г) розвитку фізичних якостей. 45. Для запису загальнорозвивальннх вправ встановленні певні правилата форми: Записуючи вправу зазначити: назву вправи, вихідне положення (для тулуба, ніг, рук), хід виконання і напрямок; кінцеве положення. а) так; б) ні. Який стрибок у довжину вивчаємо першим в початкових класах? а) з місця; б) з розбігу. 47. Визначте місце вчителя при проведенні гри-естафети: а) з боку команди; б) проти конамд; в) за командою. 48. Встановіть послідовність навчання перекиду вперед:
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|