Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ з гімнастичною полкою вірний?

а) в.п. - стійка ноги разом, палка вперед;

б) в.п. - стійка ноги разом, руки вперед;

в) в.п. - стійка ноги разом, руки з палкою вперед.

35. В процесі фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку по можливості потрібно включати:

а) координаційно-складні вправи;

б) вправи з великою частотою рухів;

в) вправи, пов'язані з натужуванням (затримкою дихання);

г) силові вправи.

36. В системі фізичного виховання школярів фізкультхвилинки і фізкультпаузи проводяться:

а) на загальноосвітніх уроках при наявності перших ознак втоми дітей;

б) на уроках фізкультури після виконання чергової фізичної вправи;

в) на великих перервах в якості активного відпочинку;

г) на першому уроці для підвищення розумової працездатності.

37. Вкажіть, як називається метод організації діяльності учнів, коли всі одночасно виконують одне і теж завдання:

а) поточний;

б) коловий;

в) одночасний;

г) фронтальний.

38. Відношення педагогічно виправданого часу до загальної тривалості уроку називається:

а) моторною щільністю уроку;

б) об’ємом фізичного навантаження;

в) загальною щільністю уроку;

г) фізичним навантаженням.

39. Визначте в якій послідовності вивчаються вправи з м'ячем з метою розвитку координації рухів:

а) великим; б) з набивним; в) з малим.

40. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальнихвправ в русі / в колоні:

а) рухається в одному напрямку з дітьми;

б) знаходиться за колоною/ стоїть на місці;

в) рухається в протилежному напрямку назустріч дітям.

41. Визначте послідовність навчання учнів метанню:

1, ;2. .

42. Визначтб послідовність навчання вправам в рівновазі:

1. 2. 3.

43. Визначте, який метод організації учнів на уроці фізичної культури сприяє високій щільності уроку і великого фізичного навантаження:

а) потоковий; г) індивідуальний;

б) груповий; д) змінний.

в) фронтальний;

44. Визначте, з якою метою застосовується метод колового тренування:

а) з метою диференційованого дозування фізичного навантаження;

б) розвитку самостійності учнів; -

в) підвищення щільності уроку;

г) розвитку фізичних якостей.

45. Для запису загальнорозвивальннх вправ встановленні певні правилата форми:

Записуючи вправу зазначити: назву вправи, вихідне положення (для тулуба, ніг, рук), хід виконання і напрямок; кінцеве положення.

а) так; б) ні.

Який стрибок у довжину вивчаємо першим в початкових класах?

а) з місця; б) з розбігу.

47. Визначте місце вчителя при проведенні гри-естафети:

а) з боку команди; б) проти конамд; в) за командою.

48. Встановіть послідовність навчання перекиду вперед:

1. а) групування;
2. б) перекати назад;
3. в) відштовхування ногами;
4. г) перекид уперед.

Читайте також:

  1. I. Загальні положення
  2. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  3. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. VII. ДОЗУВАННЯ ВПРАВ
  6. VІI. Утворіть вищий та найвищий ступені порівняння від прислівників із вправи VI.
  7. Акробатичні вправи
  8. Акробатичні вправи.
  9. Аналіз контрольної роботи Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
  10. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  11. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  12. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З якою метою використовуються стройові вправи? | В якій частині уроку краще розвивати гнучкість?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.