МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
В якій частині уроку краще розвивати гнучкість?а) підготовчій; б) основній; в) заключній. 50. Найбільше фізичне навантаження на уроці фізичної культури повинно даватися: а) у середині (основній частині); б) на початку уроку (підготовчій частині); в) в заключній частині. Виси сприяють формуванню правильної постави. а) так; б) ні. Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ зі скакалкою вірний? а) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки зі скакалкою вперед; б) в.п. - стійка - ноги нарізно, скакалка вперед; в) в.п. - стійка - ноги нарізно, рукй вперед. 53. Назвіть засновника Олімпійських ігор сучасності: а) Лесгафт; б) П’єр де Кубертен; в) Платон. Чи порушується цілісність уроку через його поділ на частини? а) ні; б) так. В чому полягає цінність рухливих ігор? а) відіграють велику роль у вихованні дисципліни; б) формують поняття про норми громадської поведінки; в) сприяють розвитку фізичних якостей; г) сприяють розвитку сили. 56. При регулюванні навантаження на уроці фізичної культури, де значна кількість дітей має різну фізичну підготовку, потрібно орієнтуватися на дітей: а) з високим рівнем фізичної підготовки; б) з середнім рівнем фізичної підготовки; в) з низьким рівнем фізичної підготовки. 7. Визначте послідовність навчання рухливим іграм:
Скільки рухливих ігор використовується на одному уроці в початкових класах? а) одна-дві; б) одна; в) три і більше. 58. Визначте, що розвиває швидкість рухів в процесі занять фізичними вправами: а) збільшення швидкості одиночних простих рухів; б) вправами та методичними прийомами, які удосконалюють сприймання своїх рухів, озброюють їх знаннями про раціональні засоби виконання рухливих дій. В яку частину уроку фізичної культури можна включати рухливі ігри? а) в основну частину уроку; б) в основну, заключну частини уроку; в) в підготовчу, основну, заключну частини уроку. 3. Які ви знаєте способи організації учнів на уроці для занять фізичними вправами?
Що передбачає підготовка вчителя до уроку? а) здійснює організаційне методичне забезпечення; б) вміти показати всі запропоновані дітям вправи на рівні результатів, передбачених контрольними нормативами для учнів. 60. Доповніть слова визначення: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|