МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
В якій частині уроку краще розвивати гнучкість?а) підготовчій; б) основній; в) заключній. 50. Найбільше фізичне навантаження на уроці фізичної культури повинно даватися: а) у середині (основній частині); б) на початку уроку (підготовчій частині); в) в заключній частині. Виси сприяють формуванню правильної постави. а) так; б) ні. Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ зі скакалкою вірний? а) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки зі скакалкою вперед; б) в.п. - стійка - ноги нарізно, скакалка вперед; в) в.п. - стійка - ноги нарізно, рукй вперед. 53. Назвіть засновника Олімпійських ігор сучасності: а) Лесгафт; б) П’єр де Кубертен; в) Платон. Чи порушується цілісність уроку через його поділ на частини? а) ні; б) так. В чому полягає цінність рухливих ігор? а) відіграють велику роль у вихованні дисципліни; б) формують поняття про норми громадської поведінки; в) сприяють розвитку фізичних якостей; г) сприяють розвитку сили. 56. При регулюванні навантаження на уроці фізичної культури, де значна кількість дітей має різну фізичну підготовку, потрібно орієнтуватися на дітей: а) з високим рівнем фізичної підготовки; б) з середнім рівнем фізичної підготовки; в) з низьким рівнем фізичної підготовки. 7. Визначте послідовність навчання рухливим іграм:
Скільки рухливих ігор використовується на одному уроці в початкових класах? а) одна-дві; б) одна; в) три і більше. 58. Визначте, що розвиває швидкість рухів в процесі занять фізичними вправами: а) збільшення швидкості одиночних простих рухів; б) вправами та методичними прийомами, які удосконалюють сприймання своїх рухів, озброюють їх знаннями про раціональні засоби виконання рухливих дій. В яку частину уроку фізичної культури можна включати рухливі ігри? а) в основну частину уроку; б) в основну, заключну частини уроку; в) в підготовчу, основну, заключну частини уроку. 3. Які ви знаєте способи організації учнів на уроці для занять фізичними вправами?
Що передбачає підготовка вчителя до уроку? а) здійснює організаційне методичне забезпечення; б) вміти показати всі запропоновані дітям вправи на рівні результатів, передбачених контрольними нормативами для учнів. 60. Доповніть слова визначення: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|