МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ зі скакалкою вірний?а) в.п. - стійка г ноги нарізно, скакалка вперед; б) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки вперед; в) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки зі скакалкою вперед. 51. Назвіть засновника Олімпійських ігор сучасності: а) П’єр де Кубертен; б) Платон; в) Лесгафт. 52. Чи порушується цілісність урокучерез його поділ на частини? а) так; б) ні. В чому полягає цінність рухливих ігор? а) сприяють розвитку сили; б) сприяють розвитку фізичних якостей; в) формують поняття про норми громадської поведінки; г) відіграють велику роль у вихованні дисципліни. 54. При регулюванні навантаження на уроці фізичної культури, де значна кількість дітей має різну фізичну підготовку, потрібно орієнтуватися на дітей: а) з середнім рівнем фізичної підготовки; б) з низьким рівнем фізичної підготовки; в) з високим рівнем фізичної підготовки. 55. Визначте послідовність навчання рухливим іграм:
Скільки рухливих ігор використовується на одному уроці в початкових класах? а) одна; б) три і більше; в) одна-дві. В яку частину уроку фізичної культури можна включати рухливі ігри? а) в основну, заключну частини уроку; б) в підготовчу, основну, заключну частини уроку; в) в основну частину уроку. Які ви знаєте способи організації учнів на уроці для занять фізичними вправами? а) поточний; б) індивідуальний; в) метод колового тренування; г) змінний; д) груповий; є) фронтальний. 1._____________________ 2._____________________ 3._____________________ 4._____________________ 5._____________________ 6._____________________ Що передбачає підготовка вчителя до уроку? а) вміти показати всі запропоновані дітям вправи на рівні результатів, передбачених контрольними нормативами для учнів; б) здійснює організаційне методичне забезпечення. 60.Доповніть слова визначення: Фізичне навантаження - це певна міра впливу на організм тих, що займаються: а) фізичних вправ; б) дозування; в) фізичних якостей. Що пропущено у визначенні? Фізичне виховання , направлений на формування знань, Вмінь, навичок, а також на розвиток різнобічних здібностей людини. а) педагогічний процес; б) міцного здоров'я; в) досягнення фізичної досконалості людини. Визначте основні завдання фізхвилинок і фізкультурної паузи. а) повернення працездатності, уваги; б) зняти м’язове і розумове напруження; в) попередження порушення постави. З перерахованих вихідних положень виберіть ті, які відносяться до вихідних положень рук при виконанні загальнорозвивальних вправ. а) руки вперед, вгору, в сторони, назад; б) стійка з зімкнутими носками; в) руки за спину, за голову, над головою; г) стійка - ноги нарізно; д) руки на пояс, до плечей, перед грудьми; є) основна стійка. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|