МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Який з наведених прикладів вихідного положення при виконанні вправ зі скакалкою вірний?а) в.п. - стійка г ноги нарізно, скакалка вперед; б) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки вперед; в) в.п. - стійка - ноги нарізно, руки зі скакалкою вперед. 51. Назвіть засновника Олімпійських ігор сучасності: а) П’єр де Кубертен; б) Платон; в) Лесгафт. 52. Чи порушується цілісність урокучерез його поділ на частини? а) так; б) ні. В чому полягає цінність рухливих ігор? а) сприяють розвитку сили; б) сприяють розвитку фізичних якостей; в) формують поняття про норми громадської поведінки; г) відіграють велику роль у вихованні дисципліни. 54. При регулюванні навантаження на уроці фізичної культури, де значна кількість дітей має різну фізичну підготовку, потрібно орієнтуватися на дітей: а) з середнім рівнем фізичної підготовки; б) з низьким рівнем фізичної підготовки; в) з високим рівнем фізичної підготовки. 55. Визначте послідовність навчання рухливим іграм:
Скільки рухливих ігор використовується на одному уроці в початкових класах? а) одна; б) три і більше; в) одна-дві. В яку частину уроку фізичної культури можна включати рухливі ігри? а) в основну, заключну частини уроку; б) в підготовчу, основну, заключну частини уроку; в) в основну частину уроку. Які ви знаєте способи організації учнів на уроці для занять фізичними вправами? а) поточний; б) індивідуальний; в) метод колового тренування; г) змінний; д) груповий; є) фронтальний. 1._____________________ 2._____________________ 3._____________________ 4._____________________ 5._____________________ 6._____________________ Що передбачає підготовка вчителя до уроку? а) вміти показати всі запропоновані дітям вправи на рівні результатів, передбачених контрольними нормативами для учнів; б) здійснює організаційне методичне забезпечення. 60.Доповніть слова визначення: Фізичне навантаження - це певна міра впливу на організм тих, що займаються: а) фізичних вправ; б) дозування; в) фізичних якостей. Що пропущено у визначенні? Фізичне виховання , направлений на формування знань, Вмінь, навичок, а також на розвиток різнобічних здібностей людини. а) педагогічний процес; б) міцного здоров'я; в) досягнення фізичної досконалості людини. Визначте основні завдання фізхвилинок і фізкультурної паузи. а) повернення працездатності, уваги; б) зняти м’язове і розумове напруження; в) попередження порушення постави. З перерахованих вихідних положень виберіть ті, які відносяться до вихідних положень рук при виконанні загальнорозвивальних вправ. а) руки вперед, вгору, в сторони, назад; б) стійка з зімкнутими носками; в) руки за спину, за голову, над головою; г) стійка - ноги нарізно; д) руки на пояс, до плечей, перед грудьми; є) основна стійка. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|