Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок основних параметрів виробничого процесу ремонтної майстерні

Основою для визначення основних параметрів виробничого процесу ремонтної майстерні є загальна річна трудомісткість ремонтно-обслуговуючих робіт, що виконуються у майстерні і яка складає - 31456 люд.-год. (див. Таблицю 7).

Приймаючи трудомісткість одного умовного ремонту рівною 300 люд.-год. [4,5] встановлюємо, що річна програма N ремонтно-обслуговуючих дій в майстерні складає 105 умовних ремонтів.

2.5.1 Режим роботи і фонди часу

Для найбільш ефективного використання обладнання, з урахуванням специфічних умов сільськогосподарського виробництва приймаємо роботу майстерні в одну зміну при шестиденному робочому тижні з можливістю переходу окремих дільниць майстерні в період напружених сільськогосподарських робіт на двохзмінну роботу.

Для таких умов дійсний середній річний фонд часу робітника складає Фр = 1840 годин, а дійсний середній річний фонд часу майстерні становить Фм = 2020 годин [4].

2.5.2 Загальний такт виробництва

Оскільки в ремонтній майстерні одночасно ремонтуються машини різних марок, то визначенню підлягає умовне значення вказаного параметра.

Для розрахунку умовного загального такту виробництва τ, прийнята наступна залежність [3, 4] – τ =Фм/ N.Для вказаних вище даних τ = 19 годин.

2.5.3 Розрахунок штату ремонтної майстерні

Загальна кількість працюючих Р у майстерні складає [5]:

Р = Ро + Рд + Рі + Рс + Рм,

де Ро – кількість основних виробничих робітників;

Рд – кількість допоміжних робітників;

Рі – кількість інженерно-технічних працівників;

Рс – кількість службовців;

Рм – кількість молодшого обслуговуючого персоналу.

Списочна кількість основних виробничих робітників визначається за формулою [4, 5]:

Ро = Тр / Фр,

де Тр – загальна трудомісткість ремонтно-обслуговуючих робіт майстерні, люд.-год.

Згідно рекомендацій [3, 4] кількість допоміжних робітників повинна складати 6-10% від кількості основних виробничих робітників. Кількість інженерно-технічних працівників 10-12% від загальної кількості основних і допоміжних робітників, службовців 3-4% і молодшого обслуговуючого персоналу 2-4% від загальної кількості працюючих у майстерні.

На основі виконаних розрахунків, прийнявши, що у зв’язку з невеликим завантаженням службовці у майстерні працюють на умовах сумісництва встановлюємо наступний штат ремонтної майстерні:

- основні виробничі робітники – 17;

- допоміжні робітники – 1;

- інженерно-технічні працівники – 2;

- молодший обслуговуючий персонал – 1.

2.5. Календарне планування ремонтно-обслуговуючих дій

Вихідними даними для календарного планування ремонтно-обслуговуючих дій служать річна програма і трудомісткість ремонтів і технічних обслуговувань машинно-тракторного парку які наведені у таблицях 3, 5.

Річний план-графік ремонту і технічного обслуговування машинно-тракторного парку розробляють з урахуванням оптимальних агротехнічних термінів виконання польових робіт, а також необхідності рівномірного завантаження виробничих підрозділів на протязі року.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. VI.СЛОВНИК ОСНОВНИХ ТЕРМІНІВ
  6. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  7. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  10. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  11. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  12. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.




Переглядів: 1273

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розподіл ремонтно-обслуговуючих дій по місцю виконання | Технологічна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.