Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спін-імунологічний метод

 

Найпершим клінічним застосуванням методу спінових міток був спін-імунологічний метод (СІМ), вперше описа­ний в літературі у 1972 р. Цей метод дає змогу встановити малі кількості біологічно активних речовин (наприклад, наркотичних речовин) у рідинах організму (сечі, слині, крові). Метод, заснований на витісненні міченої сполуки неміченою, якщо вона присутня в розчині, з її комплексу із специфічним антитілом та вимірюванням кількості витіс­неної мітки.

СІМ складається з трьох етапів:

а) синтез спін-міченої моделі даної біологічно-активної сполуки;

б) одержання специфічних антитіл проти даної речови­ни;

в) визначення за допомогою комплексу спін-міченої сполуки з антитілом вмісту шуканої біологічно активної речовини у біологічних рідинах.

Яким же чином здійснюється якісний і кількісний ана­ліз на біологічно активну речовину? При зв'язуванні спін-міченого морфіна з молекулою антитіла його обертання стає дедалі повільнішим, і спектр стає характерним для імобілізованого радикала (рис. 7.9а).

Рис. 7.9. Ілюстрація спін-імунологічного методу.

Якщо тепер цей комплекс помістити в середовище, що вміщує морфін або споріднені йому сполуки, які мають більшу константу зв'язку з антитілами, то спін-мічений морфін буде підлягати обміну і витіснятись із комплексу з антитілом, при цьому спектр ЕПР буде змінюватись на характерний для незв'язаного радикала (мал. 7.306). Ця зміна піддається оцінці і дає змогу визначити концентрацію морфіноподібних сполук у розчині.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 540

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод спінових міток (спінових зондів) | Метод ядерного магнітного резонансу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.