Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання навчальної дисципліни

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІНАНСІВ

І МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

 

 

ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ЦИВІЛЬНОГО ПРАВА І ПРОЦЕСУ

СІМЕЙНЕ ПРАВО

 

 

Програма для дистанційного навчання

 

Напрям підготовки6.030401 правознавство

Галузь знань0304 ПРАВО

 

 

Київ 2014 рік

 


Розробник програми: к.ю.н.,доцент кафедри цивільних та кримінально-правових дисциплін Клименко С.В.

Вступ

Протягом семестру студенти вивчають курс сімейного права у відповідності до програми нормативної навчальної дисципліни «Сімейне право», яка складена для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напряму підготовки 6.030401 правознавство галузь знань 0304 ПРАВО.

В системі приватного права сімейному праву належить одне з пріоритетних місць як галузі права, норми якої регулюють особисті немайнові та майнові права фізичних осіб, що випливають із шлюбу, усиновлення, опіки та піклування, прийняття дитини в сім’ю для виховання та з інших підстав, які не заборонені законам, не суперечать моральним засадам суспільства і ґрунтуються на рівності та майновій самостійності їх учасників.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є:

- основні теоретичні положення, які розроблені та прийняті сімейно-правовою доктриною; порядок укладення та припинення шлюбу; особливості регулювання особистих немайнових та майнових відносин подружжя, батьків і дітей; влаштування дітей-сиріті дітей, позбавлених батьківського піклування;

- історичний розвиток сімейного законодавства, інституту сім’ї та шлюбу;

- нормативні положення, які закріплені актами сімейного законодавства;

- судова, адвокатська та нотаріальна практика застосування сімейно-правових норм

- проблеми розвитку та вдосконалення сімейного законодавства.

Міждисциплінарні зв’язки: Цивільне право; Цивільний процес.

Програма навчальної дисципліни складається з одного змістового модулю:

Модуль І.

Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Сімейне право» є формування у студентів системи теоретичних знань та оволодіння практичними навичками і вміннями у сфері сімейних відносин між подружжям, батьками та дітьми, іншими членами сім’ї та родичами для застосування сімейно-правових норм у майбутній професійній діяльності.

Виховна мета – усвідомлення студентами переваг кваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця-правознавця з почуттям відповідальності за власні рішення у сфері застосування норм сімейного права і постійним прагненням професійного самовдосконалення та розширення обсягу знань.

Розвиваюча мета – розвиток у студентів навичок креативного та свідомого ставлення до вивчення сімейного права, формування вміння систематизувати та аналізувати отримані знання для подальшого застосування у власній професійній діяльності.

1.2.Основними завданнями вивчення дисципліни «Сімейне право» є:

- оволодіння основними теоретичними положеннями, які включають сучасні наукові розробки вітчизняних та зарубіжних вчених-юристів, що містяться у навчальній та науковій літературі;

- глибоке засвоєння нормативного матеріалу, закріпленого системою актів вітчизняного сімейного законодавства, міжнародних договорів, актів вищих судових інстанцій;

- формування навичок прийняття рішень та опанування логікою розв’язання ситуативних завдань з аргументацією висновків у сімейних справах а також складання процесуальних документів.

1.3. В результаті вивчення навчальної дисципліни «Сімейне право» мають досягнути такого кваліфікаційного рівня підготовки, при якому вони повинні:

- знати основні концептуальні положення загальної теорії сімейного права, категорії, що є складовими елементами понятійного апарату галузі, тенденції та напрямки розвитку науки сімейного права;

- вміти самостійно аналізувати та тлумачити зміст основних категорій сімейного права;

- правильно тлумачити норми Сімейного кодексу України та положення інших актів сімейного законодавства;

- володіти вміннями застосовувати сімейно-правові засоби та методи для розв’язання конкретних практичних ситуацій та прийняття рішень у сфері регулювання сімейних правовідносин;

- складати проекти позовних заяв та інших документів.

 

Дистанційне навчання розраховано на самостійну роботу студентів і передбачає опанування теоретичною частиною курсу за допомогою джерел, запропонованих у програмі а також матеріалу лекції, розрахованого на викладення положень Теми№1 (4 год.) При самостійному опануванні теоретичними положеннями сімейного права бажано ведення конспекту.

Після вивчення теоретичного матеріалу студенти готують відповіді за планом семінарських занять та виконують самостійні завдання.

Для перевірки якості набутих знань студенти подають викладачеві письмові відповіді на питання семінарських занять відповідно до програми, письмові рішення задач та письмові відповіді на питання для самостійної роботи.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 434

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління роботою дозиметра ДРГЗ-04 | Інформаційний обсяг навчальної дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.