МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Лекція 3. Цілісний психологічний аналіз комплексу тематичних малюнківЛібідна і мортідна символіка Колективне несвідоме та архетипи Архетипи – це універсальні закономірності, якими керується людська психіка у своєму розвитку та функціонуванні. Архетипи є проявами філогенетичних характеристик психіки (тому архетипи – первинні образи), а тому вони здатні виражати позаіндивідуальний досвід суб’єкта. Архетипи є вродженими психічними структурами, проте являють собою лише певні психічні форми без конкретно заданого змісту. Таким чином вони водночас містять як індивідуальний, так і позаіндивідуальний досвід суб’єкта. В процесі декодування символічної мови архетипам надають великого значення, оскільки вони лишаються чи не єдиним критерієм істинності тлумачення. До основних архетипів К.Юнг відносить: Его, Персону (одяг, вуаль, простирадла, автомобіль, дипломат, будинок), Тінь (Диявол, Гітлер), Аніму/Анімус (Діва Марія, відьма, церква, Ісус Христос, Тарзан), Самість (коло, німб, хрест, Бог). Досить часто символи єднають протилежні поняття. Наприклад, любов та ненависть: інстинкт життя (Ерос) та інстинкт смерті (Танатос). Вони взагалі не можуть презентуватися окремо одне від одного. Але інстинкт життя повинен завжди переважати, а інстинкт смерті нейтралізуватися м’язевою системою. Символ є посередником між свідомими і несвідомими аспектами психіки, які виступають антагоністами. Він виконує інтегруючу функцію, що примирює ворожі сфери. Він дозволяє несвідомому непрямо реалізуватися. Для цього треба вуалювати зміст несвідомого. Тому для презентації свого потягу несвідоме обирає образи нейтральних предметів, які неможливо запідозрити у приналежності до потягу. До основних аморальних потягів належать сексуальний та агресивний. Мета:ознайомлення студентів з особливостями здійснення цілісного підходу до психоаналізу комплексу тематичних малюнків. Професійна спрямованість:уміння цілісно аналізувати особистісну проблематику, представлену на несвідомому рівні у комплексі тематичних психомалюнків. План: 1. Вибір тематики комплексу психомалюнків. 2. Сутність психокорекційного діалогу та його роль у роботі з малюнковими методиками. 3. Діагностика глибинних аспектів психіки. 4. Діагностика соціально-психологічних аспектів психіки.
Читайте також:
|
||||||||||
|