Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робочий навчальний план з математики.

ББК

ISBN

Розповсюдження та тиражування без офіційного дозволу заборонено

С

ББК

УДК

Діагностика соціально-психологічних аспектів психіки

Діагностика глибинних аспектів психіки

Діагностика глибинних аспектів психіки полягає у з’ясуванні наступних фактів:

- особливості емоційного і когнітивного сприймання інцестуальних осіб;

- стосунки з особами, які їх заміщують;

- з’ясування особливостей психосексуального розвитку суб’єкта;

- особливості захисної поведінки суб’єкта.

 

Діагностика соціально-психологічних аспектів психіки:

- з’ясування життєвого сценарію суб’єкта (цілі, очікування, кроки);

- виявлення типових психологічних ігор, які забезпечують реалізацію життєвого сценарію;

- основної стратегії спілкування, комунікативних позицій, основних транзакцій та пошуку прогладжувань.

 

 

Сілков В.В. Робоча навчальна програма з математики та курс лекцій.
Методичний посібник для студентів-заочників спеціальності 6.010102 «Початкове навчання» (3 р.н.). – Рівне: РДГУ. 2010. - 184 с.

 

 

Р е ц е н з е н т и

1. Коваль В.В. кандидат педагогічних наук, доцент.

2. Сяська Н.А. кандидат педагогічних наук, доцент.

 

 

Рекомендовано до друку Вченою радою Рівненського державного гуманітарного університету (протокол № 1 від ??.________ 2010 р.)

 

ISBN

УДК

© В.В.Сілков, 2010.

© назва видавництва, 2010.

 


Розподіл годин по семестрах для спеціальності 6.010102- початкове навчання.

 

Форма навчання: денна. Спеціальність: початкове навчання Кваліфікаційний рівень:бакалавр. Термін навчання: 2 роки.
Курс Семестр Лекції (годин) Практично-семінарські (годин) Лабораторних (годин) Індивідуальна робота (годин) Всього Самостійна робота (годин) Контроль Кредитів
Контрольні роботи Екзамени Заліки Курсові ІНДЗ Кваліфікаційний іспит Державний екзамен
І н/с - - ДКР - - - - - -  
- - - ДКР + - - - - -  
- - + - - - - - -  
ІІ - - ДКР + - - - - -  
Всього: - - - - - - -  

 

Структура залікового кредиту курсу для спеціальності 6.010102 – початкове навчання (3 р.н.).

 

Модулі, змістовні модулі, теми. Кількість годин, відведених на:
Лекції Практичні заняття Індивідуальна робота Самостійна робота
І семестр
Модуль І (М1). «Множини, відповідності й відношення».
Змістовний модуль 1.1. (ЗМ11): «Множини та операції над ними». -
Змістовний модуль 1.2. (ЗМ12): «Відповідності та відношення». -
Змістовний модуль 1.3. (ЗМ13): «Елементи комбінаторики». 1,5 -
Модуль 2. «Висловлення. Предикати. Теореми».
Змістовний модуль 2.1. (ЗМ21): «Поняття». 0,5 - -
Змістовний модуль 2.2. (ЗМ22): «Висловлення та предикати». 1,5 -
Змістовний модуль 2.3. (ЗМ23): «Теореми». 0,5 - -
Модуль 3. «Різні підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел.».
Змістовний модуль 3.1. (ЗМ31):«Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел». - -
Змістовний модуль 3.2. (ЗМ32): «Аксіоматична побудова арифметики цілих невід’ємних чисел». 0,5 - -
Змістовний модуль 3.3. (ЗМ33): «Натуральне число як результат вимірювання величини». 0,5 - -
Модуль 4. «Системи числення. Подільність чисел.».
Змістовний модуль 4.1. (ЗМ41): «Системи числення». - -
Всього годин за семестр: -
ІІ семестр
Модуль 2. «Висловлення. Предикати. Теореми».
Змістовний модуль 2.2. (ЗМ22): «Висловлення та предикати». - - -
Змістовний модуль 2.3. (ЗМ23): «Теореми». - 0,5 - -
Модуль 3. «Різні підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел.».
Змістовний модуль 3.1. (ЗМ31):«Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел». - 1,5 - -
Змістовний модуль 3.2. (ЗМ32): «Аксіоматична побудова арифметики цілих невід’ємних чисел». - 0,5 - -
Змістовний модуль 3.3. (ЗМ33): «Натуральне число як результат вимірювання величини». - - -
Модуль 4. «Системи числення. Подільність чисел.».
Змістовний модуль 4.1. (ЗМ41): «Системи числення». - 1,5 - -
Змістовний модуль 4.2. (ЗМ42): «Подільність цілих невід’ємних чисел». - -
Модуль 5. «Розширення поняття про число.».
Змістовний модуль 5.1. (ЗМ51):«Цілі числа». 0,5 - -
Змістовний модуль 5.2. (ЗМ52): «Раціональні числа». - -
Змістовний модуль 5.3. (ЗМ53): «Дійсні числа». 0,5 - -
Модуль 6. «Вирази. Рівняння. Нерівності. Функції.».
Змістовний модуль 6.1. (ЗМ61):«Вирази». 0,5 - -
Змістовний модуль 6.2. (ЗМ62): «Рівняння, їх системи та сукупності». - -
Змістовний модуль 6.3. (ЗМ63): «Нерівності, їх системи та сукупності». 0,5 - -
Всього годин за семестр: -
ІІІ семестр
Модуль 4. «Системи числення. Подільність чисел.».
Змістовний модуль 4.1. (ЗМ41): «Системи числення». - - -
Змістовний модуль 4.2. (ЗМ42): «Подільність цілих невід’ємних чисел». - - -
Модуль 5. «Розширення поняття про число.».
Змістовний модуль 5.2. (ЗМ52): «Раціональні числа». - - -
Змістовний модуль 5.3. (ЗМ53): «Дійсні числа». - - -
Модуль 6. «Вирази. Рівняння. Нерівності. Функції.».
Змістовний модуль 6.1. (ЗМ61):«Вирази». - - -
Змістовний модуль 6.2. (ЗМ62): «Рівняння, їх системи та сукупності». - 2,5 - -
Змістовний модуль 6.3. (ЗМ63): «Нерівності, їх системи та сукупності». 0,5 1,5 - -
Змістовний модуль 6.4. (ЗМ64): «Функції». 1,5 1,5 -
Модуль 7. «Елементи геометрії. Величини.».
Змістовний модуль 7.1. (ЗМ71): «Геометричні побудови на площині». 0,5 -
Змістовний модуль 7.2. (ЗМ72): «Многогранники та тіла обертання». 0,5 -
Змістовний модуль 7.3. (ЗМ73): «Величини та їх вимірювання». 1,5 -
Всього годин за семестр: -
Всього годин на курс: -
                 

 

 

Форма навчання: заочна Спеціальність: початкове навчання Кваліфікаційний рівень: бакалавр Термін навчання: 3 роки
ТЕМАТИКА ЗАНЯТЬ
Теми лекції Кількість годин Теми практичних занять Кількість годин
І СЕМЕСТР: лекцій – 10 годин. Модуль І. «Множини, відповідності й відношення». ЗМ11. «Множини та операції над ними». ЗМ12.«Відповідності та відношення». ЗМ13.«Елементи комбінаторики». Модуль ІІ. «Висловлення. Предикати. Теореми». ЗМ21.«Поняття». ЗМ22.«Висловлення та предикати». ЗМ23.«Теореми». Модуль 3. «Різні підходи до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел.». Змістовний модуль 3.1. (ЗМ31):«Теоретико-множинний підхід до побудови арифметики цілих невід’ємних чисел». Змістовний модуль 3.2. (ЗМ32): «Аксіоматична побудова арифметики цілих невід’ємних чисел». Змістовний модуль 3.3. (ЗМ33): «Натуральне число як результат вимірювання величини». Модуль 4. «Системи числення. Подільність чисел.». Змістовний модуль 4.1. (ЗМ41): «Системи числення». Домашня контрольна робота № 1. “Множини та операції над ними. Декартів добуток множин. Відповідності. Відношення. Елементи комбінаторики. “Висловлення та предикати, дії над ними. Теореми. “Різні підходи до побудови множини цілих невід’ємних чисел. ММІ. Системи числення.» 0,5 0,5 0,5 0,5 І СЕМЕСТР: практичних – 8 годин. ПРЗ №1.Множини та операції над ними. ПРЗ №2.Відповідності та відношення. ПРЗ №3. Елементи комбінаторики. ПРЗ №4.Висловлення та предикати. 1,5 1,5
ІІ СЕМЕСТР: лекцій – 6 годин. Модуль 4. «Системи числення. Подільність чисел.». ЗМ42.«Подільність цілих невід’ємних чисел». Модуль У. «Розширення поняття про число.». ЗМ51.«Цілі числа». ЗМ52.«Раціональні числа». ЗМ53. «Дійсні числа». Модуль УІ. «Вирази. Рівняння. Нерівності. Функції.». ЗМ61. «Вирази». ЗМ62.«Рівняння, їх системи та сукупності». ЗМ63.«Нерівності, їх системи та сукупності». Домашня контрольна робота № 2. «Відношення подільності. НСД і НСК. Дії над звичайними дробами. Дії над десятковими дробами. Періодичні дроби. Вирази. Рівняння та їх системи.”. 0,5 0,5 0,5 0,5 ІІ СЕМЕСТР: практичних – 6 годин. ПРЗ № 5.Висловлення та предикати. ПРЗ № 6. Теореми. ПРЗ № 7. Теоретико-множинний підхід до побудови множини цілих невідємних чисел. ПРЗ № 8. Аксіоматичний підхід до побудови множини цілих невідємних чисел. ПРЗ № 9. Натуральне число як результат вимірювання величини. ПРЗ № 10. Системи числення.Предикати та дії над ними. 0,5 1,5 0,5 1,5
ІІІ СЕМЕСТР: лекцій 4 години. Модуль УІ. «Вирази. Рівняння. Нерівності. Функції.». ЗМ63.«Нерівності, їх системи та сукупності». ЗМ64. «Функції». Модуль УІІ. «Елементи геометрії. Величини.». ЗМ71.«Геометричні побудови на площині». ЗМ72.«Многогранники та тіла обертання». ЗМ73. «Величини та їх вимірювання». Контрольна робота № 3. “Нерівності та їх системи. Функції.”. 0,5 1,5 0,5 0,5 ІІІ СЕМЕСТР: практичних – 16 годин. ПРЗ № 11.Системи числення. ПРЗ № 12.Подільність цілих невід’ємних чисел. ПРЗ № 13.Раціональні числа. ПРЗ № 14.Дійсні числа. ПРЗ № 15. Вирази. ПРЗ № 16.Рівняння, їх системи та сукупності. ПРЗ № 17.Нерівності, їх системи та сукупності. ПРЗ № 18. Функції. ПРЗ № 19.Геометричні побудови на площині. ПРЗ № 20.Многогранники та тіла обертання. ПРЗ № 21.Величини та їх вимірювання. 2,5 1,5 1,5 1,5

 


Читайте також:

  1. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  2. Лекція № 17. Тема: Робочий час і час відпочинку.
  3. Методика мистецтва як наука і як навчальний предмет
  4. Методика основ економіки як навчальний предмет характеризується об’єктом, завданнями і методами дослідження.
  5. На 2012 – 2013 навчальний рік
  6. Навчальний взвод
  7. Навчальний дизайн-проект
  8. Навчальний модуль I
  9. Навчальний план
  10. Навчальний посібник
  11. Навчальний процес
  12. Надурочні роботи і ненормований робочий день




Переглядів: 777

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність психокорекційного діалогу та його роль у роботі з малюнковими методиками | ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ ЗА І СЕМЕСТР

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.