Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття дробу. Рівність дробів. Основна властивість дробів. Скорочення дробів та їх зведення до спільного знаменника. Нескоротні дроби.

2. Для виконання поставлених завдань введемо означення понять, які відносяться до нової числової множини.

Означення: пара чисел (m;n) або символ , де m і n – натуральні числа, називається звичайним дробом. Число, яке стоїть над рискою, називається чисельником, а число, яке стоїть під рискою, - знаменником дробу.

Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділено величину, а чисельник дробу - скільки таких рівних частин взято.

Означення: Дроби, що позначають одне і те ж саме дробове число, називають рівносильними або еквівалентними.

Наприклад, дробове число можна позначати 1, , , , ,..., ,..., а дробове число - можна позначити: , ,, ... , , …

Означення: два дроби і називають рівними, якщо виконується рівність mq=np.

Символічно це означення можна записати так: .

Сформулюємо та доведемо теорему, яку в математиці називають основною властивістю дробів.

Теорема:якщо чисельник і знаменник дробу помножити чи поділити на довільне натуральне число, то дістанемо дріб, що дорівнює даному.


Читайте також:

  1. II Основна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II. Основна частина
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  7. II. Поняття соціального процесу.
  8. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  9. А/. Поняття про судовий процес.
  10. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  11. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  12. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.




Переглядів: 3297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Необхідність розширення множини цілих чисел. | Доведення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.