МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика визначення стійкості до стресів і соціальної адаптаціїХолмса і Рея [17] Цю методику призначено для самостійного оцінювання будь-ким свого «рівня стресу» і «стійкості до стресів», але може з успіхом застосовуватися при діагностиці психосоматичних захворювань. Бланк опитувальника й пояснення результатів Інструкція.Уважно прочитайте весь перелік, щоб мати загальне уявлення про те, які ситуації, події й життєві обставини, що викликають стрес, у ньому представлено. Потім повторно прочитайте кожний пункт, звертаючи увагу на кількість балів, яким оцінюється кожна ситуація. Порахуйте число балів, що відповідають тим подіям і ситуаціям, які в останні два роки відбувалися у Вашому житті. Якщо яка-небудь ситуація виникала у Вас частіше одного разу, то кількість балів за цю подію слід помножити на відповідну кількість разів. Розділіть отриману суму на 2 (порахуйте середню кількість балів на один рік). Для спрощеної оцінки можна порахувати кількість балів за один останній рік. Підрахована цифра має велике значення: вона виражає в цифрах ступінь вашого стресового навантаження. Велика кількість балів – це сигнал тривоги, що попереджає Вас про небезпеку. Отже, Вам необхідно терміново що-небудь почати, щоб ліквідувати стрес. Підсумкова кількість визначає одночасно й ступінь Вашої опірності стресу. Якщо, приміром, сума дорівнює 300 балам, то це означає реальну загрозу психосоматичного захворювання, оскільки Ви близькі до фази нервового виснаження. Необхідно вжити заходів з нормалізації свого стану або звернутися до психотерапевта. Зверніть увагу: і гарні, і погані події рівною мірою є стресогенними факторами! Придбання або втрата великої суми, одруження й розлучення, підвищення й зниження по службі – усе це є стресорами. У тих графах, де значення змін не вказано (зміна місця роботи, умов життя і т.ін.), подія оцінюється незалежно від того, на краще чи до гірше ці зміни.
150 балів означають 50 % імовірності виникнення якого-небудь захворювання, а 300 балів збільшують цю ймовірність до 90 %.
Матеріали до теми 4: "Психологічний аналіз захворювань серцево-судинної системи" ОПИТУВАЛЬНИКИ Н. ПЕЗЕШКІАНА [22]
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|