Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика визначення стійкості до стресів і соціальної адаптації

Холмса і Рея [17]

Цю методику призначено для самостійного оцінювання будь-ким свого «рівня стресу» і «стійкості до стресів», але може з успіхом застосовуватися при діагностиці психосоматичних захворювань.

Бланк опитувальника й пояснення результатів

Інструкція.Уважно прочитайте весь перелік, щоб мати загальне уявлення про те, які ситуації, події й життєві обставини, що викликають стрес, у ньому представлено. Потім повторно прочитайте кожний пункт, звертаючи увагу на кількість балів, яким оцінюється кожна ситуація. Порахуйте число балів, що відповідають тим подіям і ситуаціям, які в останні два роки відбувалися у Вашому житті. Якщо яка-небудь ситуація виникала у Вас частіше одного разу, то кількість балів за цю подію слід помножити на відповідну кількість разів. Розділіть отриману суму на 2 (порахуйте середню кількість балів на один рік). Для спрощеної оцінки можна порахувати кількість балів за один останній рік.

Підрахована цифра має велике значення: вона виражає в цифрах ступінь вашого стресового навантаження. Велика кількість балів – це сигнал тривоги, що попереджає Вас про небезпеку. Отже, Вам необхідно терміново що-небудь почати, щоб ліквідувати стрес. Підсумкова кількість визначає одночасно й ступінь Вашої опірності стресу.

Якщо, приміром, сума дорівнює 300 балам, то це означає реальну загрозу психосоматичного захворювання, оскільки Ви близькі до фази нервового виснаження. Необхідно вжити заходів з нормалізації свого стану або звернутися до психотерапевта.

Зверніть увагу: і гарні, і погані події рівною мірою є стресогенними факторами! Придбання або втрата великої суми, одруження й розлучення, підвищення й зниження по службі – усе це є стресорами.

У тих графах, де значення змін не вказано (зміна місця роботи, умов життя і т.ін.), подія оцінюється незалежно від того, на краще чи до гірше ці зміни.

Життєві події Бали
Смерть чоловіка (дружини)
Розлучення
Роз'їзд подружжя (без оформлення розлучення), розрив із партнером
Тюремне ув'язнення
Смерть близького члена родини
Серйозна травма або хвороба
Одруження, весілля
Звільнення з роботи
Примирення подружжя
Вихід на пенсію
Зміна в стані здоров'я одного з членів родини
Вагітність (Ваша, якщо Ви жінка, або Вашої партнерки)
Сексуальні проблеми
Поява нового члена родини, народження дитини
Зміна місця роботи
Зміна фінансового становища
Смерть близького друга
Зміна професійної орієнтації, зміна місця роботи
Посилення конфліктності відносин із чоловіком
Позичка або позика на велику покупку (машини, будинку)
Закінчення строку виплати позички або позики борги, щоз ростають
Зміна посади, службової відповідальності
Син або дочка залишають дім
Проблеми з родичами чоловіка (дружини)
Видатне особисте досягнення, успіх
Чоловік(дружина) кидає роботу (або розпочинає роботу)
Початок або закінчення навчання в навчальному закладі
Зміна в умовах життя
Відмови від якихось індивідуальних звичок, зміна стереотипів поведінки
Проблеми й конфлікти з начальством
Зміна умов роботи або робочого часу
Зміна місця проживання
Зміна місця навчання
Зміна звичок, пов'язаних із проведенням дозвілля або відпустки
Зміна звичок, пов'язаних із віросповіданням
Зміни в суспільній діяльності
Менш велика позичка або позика (для купівлі комп'ютера, телевізора тощо)
Зміна звичок, пов'язаних зі сном, порушення сну, зміна режиму дня
Зміна кількості членів родини, що живуть разом, зміна характеру й частоти зустрічей з іншими членами родини
Зміна у звичному способі харчування (дієта, зміна апетиту тощо)
Відпустка
Різдво, зустріч Нового року, день народження
Незначні провини (штраф за проїзд без квитка тощо)

 

150 балів означають 50 % імовірності виникнення якого-небудь захворювання, а 300 балів збільшують цю ймовірність до 90 %.

 

Матеріали до теми 4: "Психологічний аналіз захворювань

серцево-судинної системи"

ОПИТУВАЛЬНИКИ Н. ПЕЗЕШКІАНА [22]

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. А) Методика проведення заняття
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття.
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 1526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Бланк опитувальника | Опитувальник для хворих на інфаркт міокарда й функціональні порушення серцевого ритму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.