МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Опитувальник для хворих на цукровий діабет1. Чи часто Ви «виходите з рівноваги» у своєму спілкуванні? Чи є відчуття, що Ви самі змушені давати собі «відсутнє тепло»? Чи можете Ви згадати ще які-небудь прислів'я й приказки щодо Вашого захворювання? 2. Хто й коли вперше повідомив Вам про Ваше захворювання? 3. Чи боїтеся Ви виявитися “білою вороною”, не беручи участі в загальній трапезі (надія) — адже так часто в сучаснім суспільстві фрустрації компенсуються за допомогою їжі й питва? 4. Чи дозволяєте Ви собі порушення дієти в періоди ремісії? 5. Чи регулярно Ви приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, на що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти? 6. Чи задоволені Ви своєю професійною діяльністю? Чи сильно виражені у Вас рішучість, честолюбство, експансивні прагнення? 7. Чи можете Ви відкрито виражати свої бажання й вимоги (щирість) у відповідній ситуації (ввічливість)? 8. Чи страждаєте Ви від почуття самітності? Чи «холодно» Вам у товаристві Вашого партнера або інших людей? Чи відчуваєте Ви нестачу часу, неакуратність, непунктуальність, неввічливість тощо Вашого партнера як недостатню увагу до Вас? 9. Чи даруєте Ви іншим людям тепло й любов? 10. Чи знайомі Вам взаємини за принципом «батога й пряника», чи траплялося так, що Вас поперемінно то балували, то карали? 11. Прагнули б Ви, щоб Ваш партнер «годував Вас із ложечки»? 12. Чи вважаєте Ви в цей момент відповідальним за Вашу хворобу самого себе? 13. Чи вважаєте можливим зробити свій стиль життя більш гнучким? 14. Чи часто у Вас буває відчуття пзагрози Вашій фізичній і душевній (професійній або особистій) безпеці? 15. Чи вважаєте Ви свою хворобу великою несправедливістю («Чому саме я?»)? 16).Що для Вас є сенсом життя (стимулом, метою, мотивацією, життєвим планом, змістом хвороби й смерті, життя після смерті)? 17. Чи можете Ви сприймати свою хворобу, як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?
ОПИТУВАЛЬНИКИ Р. ДАЛЬКЕ – Т. ДЕТЛЕФСЕНА [10]
Інфекція – це конфлікт на матеріальному рівні Той, хто схильний до запальних процесів, намагається уникати конфліктів. При інфекційному захворюванні варто поставити собі такі запитання: 1. Який же конфлікт у моєму житті я не помічаю? 2. Від якого конфлікту я намагаюся ухилитися? 3. У наявності якого конфлікту я боюся собі зізнатися? Щоб з'ясувати, із чим може бути пов'язано конфлікт, зверніть увагу на символіку порушеного органа або частини тіла.
Читайте також:
|
||||||||
|