Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Орієнтовні комплекси гімнастики перед уроками

 

№ з/п Для учнів 1-4 класів Для учнів 5-9 класів Для учнів 10-11 класів
1. В. п. – стійка, руки на по­яс. 1 – підняття навшпи­ньки; 2 – в. п. Повторити 4-6 разів. В. п. – о. с. 1 – руки в сторони; 2 – руки вгору, підняття навшпиньки; 3 – руки в сторони; 4 – в. п. В. п. – о. с. 1-4 – дугами назовні, руки вгору; – вдих; 1-4 – в. п.
2. В. п. – стійка, руки за го­лову. 1 – підняття на­вшпиньки; 2 – в. п. По­вторити 4-6 разів. В. п. – руки перед собою. 1 – крок лівою, руки в сторони; 2 – в. п.; 3 – крок правою, руки в сто­рони; 4 – в. п. В. п. – стійка, руки в сто­рони. 1-4 – колові рухи руками вперед; 1-4 – ко­лові рухи руками назад.
3. В. п. – стійка ноги наріз­но, руки до плечей. 1-4 – колові рухи вперед; 1-4 – колові рухи назад. В. п. – стійка, руки перед грудьми в «замок». 1 – руки вперед, долонями на­зовні; 2 – в. п.; 3 – руки вгору, долонями назовні; 4 – в. п. В. п. – стійка ноги наріз­но, руки на пояс. 1 – на­хил вліво, права рука вго­ру; 2 – в. п.; 3 – нахил вправо, ліва рука вгору; 4 – в. п.
4. В. п. — стійка, ноги наріз­но, руки за голову. 1 – си­лою, нахил голови вперед; 2 – в. п.; 3 – нахил голо­ви назад; 4 – в. п. В. п. – стійка, руки на по­яс. 1 – нахил вліво, права рука за голову; 2 – в. п.; 3 – нахил вправо, ліва рука за голову; 4 – в. п. В. п. – стійка ноги наріз­но, руки за голову. 1 – по­ворот тулуба вліво, руки в сторони; 2 – в. п.; 3 – по­ворот тулуба вправо, руки в сторони; 4 – в. п.
5. В. п. – те саме. 1 – нахил вліво; 2 – в. п.; 3 – нахил вправо; 4 – в. п. В. п. – стійка, руки на по­яс. 1 – поворот тулуба вліво, руки в сторони; 2 – в. п.; 3-4 – те ж саме вправо. В. п. – стійка ноги наріз­но, руки на пояс. 1-4 – колові рухи тазом вліво; на наступні чотири рахунки колові рухи тазом вправо.
6. Ходьба на місці протягом 30 секунд. Ходьба на місці з високим підніманням колін (стегна) протягом 30 секунд. В. п. – стійка, руки на по­яс. Швидке підняття на­вшпиньки протягом 30 секунд.

МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ РУХЛИВИХ ІГОР


Читайте також:

  1. D) усі попередні відповіді вірні.
  2. D) усі попередні відповіді вірні.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  6. V. Передня кишка
  7. VІІ. Попередній діагноз
  8. Активний опір ліній електропередачі
  9. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  10. Алельні гени, знаходячись у гетерозиготному стані, не зливаються, не змінюють один одного і, не втрачаючи своєї індивідуальності, передаються в гамети.
  11. Аналіз перед розв’язуванням задачі
  12. Аналіз перед розв’язуванням задачі




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізкультхвилинка | НА ПЕРЕРВАХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.