Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальна робота.

1. В яких школах, класах і по яких розділах навчальної програми проводились уроки практикантами.

2. Якісний аналіз роботи студентів:

а) рівень теоретичної і методичної підготовленості студентів з предмету, педагогіки, психології на початок практики;

б) підготовка до проведення уроків ( ступінь самостійності в постановці завдань, підборі навчального матеріалу і виборі методів його реалізації; уміння складати конспект і методично правильно будувати уроки різного типу;

в) уміння користуватися методами слова і наочності, командирським голосом і спеціальною термінологією;

г) уміння вибирати раціональні способи спілкування з учнями, методи організації їх навчально-пізнавальної діяльності, підтримувати дисципліну, здійснювати індивідуальний підхід до навчання і виховання учнів.

3. Найбільшу і найменшу кількість проведених студентами уроків.

Позакласна робота з предмету.

1. Кількість і якість проведеннях студентами різних форм позакласних занять (секцій з видів спорту, груп ЗФП); масових фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів – в режимі навчального дня, змагання ( вказати прізвища кращих і слабких в роботі студентів).

2. Оцінка знань і навичок студентів з питань організації суддівства і підготовка місць змагань і проведення масових фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня.

Виховна робота.

1. Основні направлення і форми позакласної роботи з учнями, які проводять студенти в період практики.

2. Ступінь готовності студентів до виконання функцій педагога-вихователя (класного керівника).

3. Труднощі і недоліки в здійсненні студентами виховної роботи.

4. Ставлення студентів до даного розділу практики.

Навчально-методична робота.

1. Якість складання планової, облікової і звітної документації з конкретних розділів програми практики, своєчасність і правильність ведення всіх видів документації практикантів.

2. Відношення і ступінь зацікавленості у вивченні питань змісту і організації роботи громадський організацій ЗОШ.

3. Вміння проводити психолого-педагогічні спостереження за різними сторонами діяльності педагогів і учнів, аналізувати і оцінювати якість роботи своїх колег; вивчати, аналізувати і узагальнювати власний педагогічний досвід і досвід інших викладачів з метою удосконалення своєї професійної підготовленості.


Читайте також:

  1. IV. Науково-дослідницька робота.
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота.
  5. VI. Практична робота.
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФУНКЦІЇ КЕРІВНИКА ПРАКТИКИ | IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.