МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчальна робота.1. В яких школах, класах і по яких розділах навчальної програми проводились уроки практикантами. 2. Якісний аналіз роботи студентів: а) рівень теоретичної і методичної підготовленості студентів з предмету, педагогіки, психології на початок практики; б) підготовка до проведення уроків ( ступінь самостійності в постановці завдань, підборі навчального матеріалу і виборі методів його реалізації; уміння складати конспект і методично правильно будувати уроки різного типу; в) уміння користуватися методами слова і наочності, командирським голосом і спеціальною термінологією; г) уміння вибирати раціональні способи спілкування з учнями, методи організації їх навчально-пізнавальної діяльності, підтримувати дисципліну, здійснювати індивідуальний підхід до навчання і виховання учнів. 3. Найбільшу і найменшу кількість проведених студентами уроків. Позакласна робота з предмету. 1. Кількість і якість проведеннях студентами різних форм позакласних занять (секцій з видів спорту, груп ЗФП); масових фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів – в режимі навчального дня, змагання ( вказати прізвища кращих і слабких в роботі студентів). 2. Оцінка знань і навичок студентів з питань організації суддівства і підготовка місць змагань і проведення масових фізкультурно-оздоровчих заходів в режимі навчального дня. Виховна робота. 1. Основні направлення і форми позакласної роботи з учнями, які проводять студенти в період практики. 2. Ступінь готовності студентів до виконання функцій педагога-вихователя (класного керівника). 3. Труднощі і недоліки в здійсненні студентами виховної роботи. 4. Ставлення студентів до даного розділу практики. Навчально-методична робота. 1. Якість складання планової, облікової і звітної документації з конкретних розділів програми практики, своєчасність і правильність ведення всіх видів документації практикантів. 2. Відношення і ступінь зацікавленості у вивченні питань змісту і організації роботи громадський організацій ЗОШ. 3. Вміння проводити психолого-педагогічні спостереження за різними сторонами діяльності педагогів і учнів, аналізувати і оцінювати якість роботи своїх колег; вивчати, аналізувати і узагальнювати власний педагогічний досвід і досвід інших викладачів з метою удосконалення своєї професійної підготовленості. Читайте також:
|
||||||||
|