МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 7. Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.).1. До головних причин першої світової війни не відноситься: а) економічний і територіальний перерозподіл світу; б) встановлення контролю за джерелами сировини і ринків збуту продукції; в) встановлення контролю за діяльністю монополій; г) правильна відповідь не названа.
2. Які соціально-економічні наслідки для Німеччини мав «Версальський мир» 28 червня 1919р.: а) повернення Франції Ельзасу й Лотарингії, захоплених в 1871р. б) передача Саарської області на 15 років під управління Ліги націй; в) значне збільшення території країни за рахунок нових колоніальних країн; г) перехід під управління Ліги націй Мемельської області, а в 1923 р. передача Мемеля (Клайпеда) Литві; д) правильними є відповіді в пунктах а, б, г; е) правильна відповідь не названа.
3. Назвіть суму репарацій з Німеччини країнам-переможцям згідно з Версальським договором: а) 5 млрд. доларів; б) 132 млрд. золотих марок; в) 150 тис. євро; г) правильна відповідь не названа.
4. Сполучені Штати Америки із запізненням (6 квітня 1917р.) вступили у війну на боці: а) Антанти; б) Троїстого союзу; в) не приймали участі у війні; г) правильна відповідь не названа.
5. «План Дауеса», прийнятий влітку 1924 р. на Лондонській конференції, не передбачав наступні кроки: а) з метою запобігання соціальним потрясінням в Німеччині за російським зразком країнами-переможцями приймається новий репараційний план; б) жорсткий зарубіжний контроль за чітко визначеними джерелами репараційних виплат; в) відновлення за Лондоном статусу міжнародного фінансового центру, втраченого після першої світової війни; г) правильна відповідь не названа.
6. «План Юнга», прийнятий в січні 1930 р., як елемент антикризових заходів в економіці Німеччини не передбачав: а) дострокове призупинення окупації Рейнської області; б) скорочення загальної суми репарацій до 113,9 млрд. золотих марок; в) скасування відрахувань у репараційний фонд від прибутків промисловості; г) скасування фінансового контролю над економікою; д) правильна відповідь не названа.
7. Головним змістом економічної політики фашизму в Німеччині стала: а) лібералізації економіки; б) всезагальна мілітаризація; в) роздержавлення й приватизація; г) правильна відповідь не названа.
8. Яка система працевлаштування розпочала застосовуватися в Німеччині з приходом фашистів до влади: а) вільнонаймана; б) «суспільних робіт»; в) примусова (обов’язкова трудова повинність для молоді віком 18-25 років у спеціалізованих військових таборах, яка з 1938 р. стала всезагальною); г) правильна відповідь не названа.
9. Економічна політика фашизму, як частина антикризової програми передбачала наступні кроки: а) створення Генеральної ради господарювання з метою розробки та спрямування економічної політики держави; б) ухвалення Закону про примусове синдикування; в) ухвалення Закону про організацію національної праці, що став запорукою створення системи примусової праці; г) ухвалення Закону про спадковість дворів та створення системи державно-монополістичного регулювання сільського господарства; д) усі попередні відповіді правильні; е) правильна відповідь не названа.
10. Перша світова війна мала для США наступні економічні наслідки; а) країна стала головним військовим експортером; б) країна змінила власний міжнародний фінансовий статус, перетворившись в основного кредитора європейських держав; в) країна на початку 20-х років XX ст. перетворюється у високорозвинену індустріальну державу; г) правильними є відповідь у пунктах а, б; д) правильними є відповідь у пунктах б, в; е) правильна відповідь не названа. 11. Економічне піднесення (після кризи 1920-1921 рр.), яке продовжувалось до початку Великої депресії й пов’язані з ним укріплення позицій США в світовій економіці, підвищення рівня і якості життя американців в економічній історії країни отримали назву: а) золотого віку; б) нової демократії; в) американського процвітання; г) правильна відповідь не названа.
12. «Велика депресія» - це економічна криза перевиробництва: а) 1913 р. б) 1920-1921 рр. в) 1929-1933 рр. г) 1974-1975 рр. д) правильна відповідь не названа.
13. Що не можна віднести до наслідків великої депресії для економіки США: а) різке падіння промислового виробництва; б) розорення й банкрутство промислових, торгових й фінансових підприємств; в) різке зростання рівня безробіття; г) правильна відповідь не названа.
14. «Новий курс» американського президента Ф. Рузвельта (1933-1938 рр.) це програма: а) боротьби проти політики СРСР; б) антикризових заходів на вихід з Великої депресії; в) відновлення міжнародного фінансового статусу США; г) правильна відповідь не названа.
15. Програма антикризових заходів «новий курс» американського президента Ф. Рузвельта (1933-1945 рр.) передбачала активне державне втручання у сферу господарських відносин і в подальшому досконало була обґрунтована в теорії: а) Дж. М. Кейнса; б) К. Маркса; в) М. Фрідмена; г) В. Ойкена.
16. В здійсненні «нового курсу» Ф. Рузвельта прийнято виділяти такі етапи: а) перший – 1933-1935 рр. – реформування системи господарювання; б) другий – 1935-1938 рр. – реформування системи соціального захисту населення; в) третій – 1938 – 1945 рр. – реформування системи міжнародних відносин; г) правильна відповідь у пунктах а, б, в; д) правильна відповідь у пунктах а, б; е) правильна відповідь не названа.
17. Закон Вагнера , як частина антикризових заходів «нового курсу» був спрямований на перетворення США в: а) соціально орієнтовану державу; б) мілітаризовану державу; в) фінансову фабрику світу; г) правильна відповідь не названа.
18. Прийняття кодексів чесної конкуренції в розрізі антикризових заходів «нового курсу» передбачало: а) стабілізацію банківської та фінансової системи США; б) стабілізацію промислового виробництва; в) стабілізацію сільськогосподарського виробництва; г) правильна відповідь не названа.
19. Дзайбацу – це: а) план мілітаризації економіки Японії; б) японські монополістичні об’єднання у формі сімейних концернів; в) різновид японських камікадзе (смертників); г) правильна відповідь не названа.
20. Економічна криза, яка отримала назву «Великої депресії» економіку Японії: а) обійшла стороною, оскільки це – острівна держава і до того ж далеко розташована на від Європи; б) потрясла, як всі країни Європи; в) не захватила, так як економічна політика базувалася на принципах неолібералізму; г) правильна відповідь не названа.
Читайте також:
|
||||||||
|