Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Господарство та економічна думка в період державно-монополістичного розвитку суспільства Європейської цивілізації (перша половина ХХ ст.).

1. До головних причин першої світової війни не відноситься:

а) економічний і територіальний перерозподіл світу;

б) встановлення контролю за джерелами сировини і ринків збуту продукції;

в) встановлення контролю за діяльністю монополій;

г) правильна відповідь не названа.

 

2. Які соціально-економічні наслідки для Німеччини мав «Версальський мир» 28 червня 1919р.:

а) повернення Франції Ельзасу й Лотарингії, захоплених в 1871р.

б) передача Саарської області на 15 років під управління Ліги націй;

в) значне збільшення території країни за рахунок нових колоніальних країн;

г) перехід під управління Ліги націй Мемельської області, а в 1923 р. передача Мемеля (Клайпеда) Литві;

д) правильними є відповіді в пунктах а, б, г;

е) правильна відповідь не названа.

 

3. Назвіть суму репарацій з Німеччини країнам-переможцям згідно з Версальським договором:

а) 5 млрд. доларів;

б) 132 млрд. золотих марок;

в) 150 тис. євро;

г) правильна відповідь не названа.

 

4. Сполучені Штати Америки із запізненням (6 квітня 1917р.) вступили у війну на боці:

а) Антанти; б) Троїстого союзу;

в) не приймали участі у війні; г) правильна відповідь не названа.

 

5. «План Дауеса», прийнятий влітку 1924 р. на Лондонській конференції, не передбачав наступні кроки:

а) з метою запобігання соціальним потрясінням в Німеччині за російським зразком країнами-переможцями приймається новий репараційний план;

б) жорсткий зарубіжний контроль за чітко визначеними джерелами репараційних виплат;

в) відновлення за Лондоном статусу міжнародного фінансового центру, втраченого після першої світової війни;

г) правильна відповідь не названа.

 

 

6. «План Юнга», прийнятий в січні 1930 р., як елемент антикризових заходів в економіці Німеччини не передбачав:

а) дострокове призупинення окупації Рейнської області;

б) скорочення загальної суми репарацій до 113,9 млрд. золотих марок;

в) скасування відрахувань у репараційний фонд від прибутків промисловості;

г) скасування фінансового контролю над економікою;

д) правильна відповідь не названа.

 

7. Головним змістом економічної політики фашизму в Німеччині стала:

а) лібералізації економіки;

б) всезагальна мілітаризація;

в) роздержавлення й приватизація;

г) правильна відповідь не названа.

 

8. Яка система працевлаштування розпочала застосовуватися в Німеччині з приходом фашистів до влади:

а) вільнонаймана;

б) «суспільних робіт»;

в) примусова (обов’язкова трудова повинність для молоді віком 18-25 років у спеціалізованих військових таборах, яка з 1938 р. стала всезагальною);

г) правильна відповідь не названа.

 

9. Економічна політика фашизму, як частина антикризової програми передбачала наступні кроки:

а) створення Генеральної ради господарювання з метою розробки та спрямування економічної політики держави;

б) ухвалення Закону про примусове синдикування;

в) ухвалення Закону про організацію національної праці, що став запорукою створення системи примусової праці;

г) ухвалення Закону про спадковість дворів та створення системи державно-монополістичного регулювання сільського господарства;

д) усі попередні відповіді правильні;

е) правильна відповідь не названа.

 

10. Перша світова війна мала для США наступні економічні наслідки;

а) країна стала головним військовим експортером;

б) країна змінила власний міжнародний фінансовий статус, перетворившись в основного кредитора європейських держав;

в) країна на початку 20-х років XX ст. перетворюється у високорозвинену індустріальну державу;

г) правильними є відповідь у пунктах а, б;

д) правильними є відповідь у пунктах б, в;

е) правильна відповідь не названа.

11. Економічне піднесення (після кризи 1920-1921 рр.), яке продовжувалось до початку Великої депресії й пов’язані з ним укріплення позицій США в світовій економіці, підвищення рівня і якості життя американців в економічній історії країни отримали назву:

а) золотого віку; б) нової демократії;

в) американського процвітання; г) правильна відповідь не названа.

 

12. «Велика депресія» - це економічна криза перевиробництва:

а) 1913 р. б) 1920-1921 рр.

в) 1929-1933 рр. г) 1974-1975 рр.

д) правильна відповідь не названа.

 

13. Що не можна віднести до наслідків великої депресії для економіки США:

а) різке падіння промислового виробництва;

б) розорення й банкрутство промислових, торгових й фінансових підприємств;

в) різке зростання рівня безробіття;

г) правильна відповідь не названа.

 

14. «Новий курс» американського президента Ф. Рузвельта (1933-1938 рр.) це програма:

а) боротьби проти політики СРСР;

б) антикризових заходів на вихід з Великої депресії;

в) відновлення міжнародного фінансового статусу США;

г) правильна відповідь не названа.

 

15. Програма антикризових заходів «новий курс» американського президента Ф. Рузвельта (1933-1945 рр.) передбачала активне державне втручання у сферу господарських відносин і в подальшому досконало була обґрунтована в теорії:

а) Дж. М. Кейнса; б) К. Маркса;

в) М. Фрідмена; г) В. Ойкена.

 

16. В здійсненні «нового курсу» Ф. Рузвельта прийнято виділяти такі етапи:

а) перший – 1933-1935 рр. – реформування системи господарювання;

б) другий – 1935-1938 рр. – реформування системи соціального захисту населення;

в) третій – 1938 – 1945 рр. – реформування системи міжнародних відносин;

г) правильна відповідь у пунктах а, б, в;

д) правильна відповідь у пунктах а, б;

е) правильна відповідь не названа.

 

17. Закон Вагнера , як частина антикризових заходів «нового курсу» був спрямований на перетворення США в:

а) соціально орієнтовану державу;

б) мілітаризовану державу;

в) фінансову фабрику світу;

г) правильна відповідь не названа.

 

18. Прийняття кодексів чесної конкуренції в розрізі антикризових заходів «нового курсу» передбачало:

а) стабілізацію банківської та фінансової системи США;

б) стабілізацію промислового виробництва;

в) стабілізацію сільськогосподарського виробництва;

г) правильна відповідь не названа.

 

19. Дзайбацу – це:

а) план мілітаризації економіки Японії;

б) японські монополістичні об’єднання у формі сімейних концернів;

в) різновид японських камікадзе (смертників);

г) правильна відповідь не названа.

 

20. Економічна криза, яка отримала назву «Великої депресії» економіку Японії:

а) обійшла стороною, оскільки це – острівна держава і до того ж далеко розташована на від Європи;

б) потрясла, як всі країни Європи;

в) не захватила, так як економічна політика базувалася на принципах неолібералізму;

г) правильна відповідь не названа.

 


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  4. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  9. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  10. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  11. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  12. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 3. Для кожного із поданих наукових досягнень або цитати, знайдіть прізвище їхнього автора. | Тема 7. ВИНИКНЕННЯ І РОЗВИТОК МАРКСИСТСЬКОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.