Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи.

1. Закріпіть жолоб у штативі в похилому положенні під невеликим кутом до горизонту. Покладемо у жолоб біля його нижнього кінця металевий циліндр. Коли кулька, скотившись, удариться об циліндр, звук удару допоможе визначити час руху кульки.

2. Позначте на жолобі початкове положення кульки, а також її кінцеве положення – верхній торець металевого циліндра.

3. Виміряйте відстань між верхньою та нижньою позначками на жолобі(модуль переміщення s) і результат вимірювання запишіть у таблицю.

№ досліду h, м s, м sсер, м t, с tсер, с a, м/с2
             
       
       
       
       

4. Вибравши момент, коли секундна стрілка знаходиться на поділці, кратній десяти, відпустіть кульку без поштовху біля верхньої позначки і виміряйте час t до удару кульки об циліндр.

Повторіть дослід 5 разів, записуючи в таблицю результати вимірювань. Проводячи дослід, щоразу пускайте кульку з одного початкового положення, а також слідкуйте за тим, щоб верхній торець циліндра був біля відповідної позначки.

5. Обчисліть tсер,=( t1+ t2+ t3+ t4+ t5)/5 і результат запишіть у таблицю.

6. Обчисліть прискорення, з яким скочувалася кулька: а= 2s/tсер2

7. Висновки: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________

Контрольні запитання.

1. Який рух називають прямолінійним рівноприскореним?

2. Охарактеризуйте прискорення як фізичну величину за планом.

План характеристики фізичної величини.

1. Явище, яке характеризує величина.

2. Означення.

3. Формули, які пов’язують дану величину з іншими величинами.

4. Одиниці вимірювання.

5. Способи вимірювання.

 

 

Лабораторна робота№2

Тема: Вимірювання сил.

Мета роботи: Виміряти силу тяжіння, силу пружності та силу тертя.

Обладнання:Динамометр, три різні тіла масою 100 – 400 г, гумовий джгут, лінійка, дерев’яний брусок, набір тягарців по 100 г.

Інструкція з охорони праці

Перед роботою:

1. Ознайомтесь із вказівками до роботи і продумайте хід її виконання.

2. Приберіть усе зайве зі столу.

3. Будьте уважні та дисципліновані, не починайте виконувати роботу без дозволу викладача.

4. Не залишайте своє робоче місце без дозволу викладача.

5. Розташуйте обладнання та прилади на робочому місці так, щоб уникнути їх падіння.

Під час роботи:

1. Встановіть міцно штатив, міцно закріпіть деталі штатива.

2. Не розтягуйте пружину руками.

3. Не перевантажуйте пружину динамометра більшим вантажем, ніж передбачено.

4. Не допускайте колихання вантажу.

5. Не допускайте падіння тіл (брусків)

6. При вимірюванні сили тертя слідкуйте за кріпленням бруска до динамометра.

Після роботи:

1. Приберіть на робочому місці.

2. Складіть обладнання так, як воно було складено до початку роботи.

3. При необхідності витріть стіл серветкою.

Підпис студента _____________


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. Арматурні роботи.
  3. Балансувальні роботи.
  4. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  5. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  6. В) Інструкції до самостійної навчально-дослідницької роботи.
  7. Варіанти індивідуальних завдань для виконання лабораторної роботи.
  8. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  9. Вибір та затвердження теми магістерської роботи.
  10. Види і форми науково-дослідної роботи.
  11. Виконання контрольної роботи.
  12. Виконання роботи.




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Після роботи: | Опис роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.