МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структурна декомпозиція робітЗадачі планування Планування і контроль Спілкування в команді Комунікації Основним фактором в розробці програмного забезпечення є можливість комунікації (спілкування учасників проекту). Спілкування може проводитись в різних формах від суворо формалізованого (стандартизована документація) до повністю неформалізованого (питання-відповідь сусіду, обговорення в неформальній обстановці). Комунікації в команді визначаються кількістю учасників (робочих зв’язків): при двох учасниках – це один зв’язок, при n учасниках – n(n-2)/2. Прийняття рішень – компроміс і консенсус Метою спілкування в команді розробників є обговорення поточних проблем та питань і прийняття рішень. Прийняте в результаті обговорення рішення може бути досягнуто в результаті компромісу або в результаті консенсусу. Компроміс – угода, досягнута шляхом взаємних поступок: - це середнє рішення, яке може бути гіршим кожного з варіантів; - досягається шляхом взаємних поступок (ми погодимось з вашим варіантом інтерфейсу, якщо ви погодитесь з нашою організацією бази даних); - може бути прийнятий більшістю (голосуванням). Консенсус – спільна для конкретної групи думка: - це оптимальне рішення, що поєднує краще із запропонованих варіантів: - досягається шляхом обговорення, аналізу та генерації нових ідей; - приймається загальним голосуванням. 1. Перетворення потреб у керовані задачі. 2. Визначення необхідних ресурсів. 3. Координація командної роботи над проектом. 4. Оцінка потенційних ризиків. 5. Сигналізація про виникнення проблем. Під час планування необхідно знайти відповіді на наступні питання: - що і як треба зробити? – визначення цілей проекту, стратегії досягнення цілей, виділення задач; - коли це треба зробити? – складання графіку виконання окремих задач; - скільки це коштуватиме? – планування бюджету по окремих задачах і статтям витрат; - хто це повинен зробити? – планування ресурсів, розподіл ролей та відповідальності; - наскільки добре це потрібно зробити? – планування якості; - що може завадити? – планування ризиків; - як перевіряти та оцінювати? – визначення метрик проекту. Загальними метриками проекту є: - кількість фаз (дій) робіт; - тривалість кожної роботи; - вартість ресурсів, вартість роботи, загальна вартість; - степінь завантаження ресурсів та виконавців на окремих етапах; - кількість завершених робіт; - кількість змін в проекті; - затримки випуску; - вартість змін вимог. Найважливішим елементом планування є розбиття проекту на окремі задачі, підзадачі та дії з подальшою оцінкою термінів, ресурсів і порядку їх виконання. Цей елемент називають структурною декомпозицією робіт (СДР, або WBS - Work Breakdown Structure). СДР – це ієрархічна декомпозиція і організація діяльностей (задач, підзадач, дій), необхідних для задоволення цілей проекту. СДР допомагає зробити цілі проекту керованими. На діяльностях, визначених в СДР, базуються наступні плани проекту: - календарний план-графік проекту; - план розподілу ресурсів; - бюджетний план; - план управління якістю; - план управління ризиками. При побудові СДР необхідно виконати наступні кроки: - визначити основні цілі проекту; - визначити функціональні вимоги, які задовольняють цілям проекту; - визначити основні задачі, які відповідають функціональним вимогам. Для досягнення поставлених цілей (оцінка, розподіл та контроль виконання робіт) СДР повинна задовольняти наступні критерії: - цілеспрямованість – всі діяльності повинні бути напрямленими на досягнення єдиної мети проекту і вести до кінцевого результату; - незалежність – будь-яку діяльність слід визначити до такого рівня детальності, що вона буде завершена без необхідності активної координації з результатами інших діяльностей; - визначеність тривалості – діяльності не повинні бути «безлімітними» в часі; - чіткість розуміння – результат діяльності повинен однозначно розумітися людьми, які будуть виконувати ці роботи; - досягнення – запланований результат повинен бути досягнутим: встановлені терміни, виділені ресурси, кваліфікація виконавців, організація робіт повинні бути реальними і достатніми для запланованих результатів; - відпрацьованість – хоч більшість проектів супроводжуються створенням нового, тим не менш роботи, які призводять до цього створення, в основному вже проводились раніше. Читайте також:
|
||||||||
|