Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОНЯТТЯ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІ

ЛЕКЦІЯ

Для передавання інформації з одного місця до іншого, наприклад, в межах будинку, міста або між кількома пунктами застосовуються транспортні мережі електрозв'язку. Пункти передачі і прийому інформації, що з'єднані лініями зв'язку, називають вузлами мереж. Для ілюстрації на рис. 1.1 показана схема магістральних (міжміських) ліній електрозв'язку України. Якщо подивитися на карту України, то можна помітити, що наведена схема подібна до схем транспортних мереж - шосейних або залізничних.

В основу поняття "транспортна мережа покладено функціональний принцип. Воно відповідає звичному прийнятому терміну первинна мережа - сукупність фізичних мереж (середовищ передавання), типових каналів, трактів і ліній передавання, що з'єднують між собою вузли та кінцеві пристрої, або сукупність технічних і програмних засобів зв'язку, які забезпечують передавання та розподіл інформації.

Поняття "первинна мережа" введене близько 50 років тому при розробці в СРСР Основних положень Єдиної автоматизованої мережі зв'язку -ЄАМЗ. Первинна мережа має ієрархічну (рівневу) структуру і є основою телекомунікаційної інфраструктури. Вона забезпечує організацію уніфікованих (типових) каналів і трактів передавання для користувачів і з'єднань станцій комутації телефонної мережі, передавання даних і т. д.

Основна функція первинної мережі полягає в передаванні - транспортуванні інформації між пунктами. Це може бути інформація телефонних абонентів, користувачів Інтернет, програм телебачення, контролю і технічного обслуговування мережі, сигнали взаємодії між комутаційними станціями, інформація обліку вартості послуг - тарифікації тощо.

При переході до функціональних принципів описування і класифікації мереж і систем передавання, прийнятих МСЕ-Т, використано термін "транспортні, що відповідає відзначеній вище аналогії з перевезенням вантажів транспортними мережами.

 

 

У загальному вигляді модель транспортної мережі можна уявити як набір входів і виходів, наприклад у розкладі руху потягів або літаків, де входи -це пункти відправлення, а виходи - пункти прибуття .

Основний принцип транспортної мережі - "закон біт-точності"

Інформація, що надходить на входи транспортної мережі у вигляді сигналів електрозв'язку, залежно від припустимого рівня зниження якості, відтворюється на відповідних виходах.

Основний принцип цифрової транспортної - первинної мережі можна сформулювати як "закон біт-точностГ. Його слід розуміти так: тип, кількість і послідовність цифрових сигналів на виході мають точно відповідати їхньому типу, кількості та послідовності на вході.

Простіше кажучи: який біт отримали, такий і віддали.

 

 

Вторинна мережа

Відповідно до концепції ЄАМЗ, частина мереж електрозв'язку, що функціонально забезпечує передавання й утворює мережу типових каналів і трактів з уніфікованими стиками (інтерфейсами), визначена як первинна.

Мережі, які утворені на базі первинної мережі та використовують уніфіковані тракти для організації передавання телефонної інформації, даних або телевізійних програм, називають вторинними. За визначенням, запропонованим ЄАМЗ, вторинна мережа виконує як функції комутації, так і передавання, наприклад, ТВ програм уніфікованими трактами первинної мережі. Проте відповідно до сучасних принципів класифікації мереж ключовою ознакою вторинної мережі варто вважати те, що саме вона безпосередньо застосовується для надання послуг користувачеві. За багатьма ознаками вторинні мережі такі ж, як і сучасні мережі надання прикладних або додаткових послуг, "інтелектуальні мережі" тощо, для яких характерне використання ресурсів уже створених, існуючих мереж передавання інформації.

За функціями, які виконують транспортні мережі, останні можуть бути поділені на дві великі групи - основні (транспортні) і допоміжні (підтримки) . Перша група забезпечує передавання будь-якої інформації з одного місця до іншого, друга - реалізує різні допоміжні операції. Іншими словами, до другої групи належать мережі підтримки, що виконують функції управління транспортною мережею, синхронізації, енергопостачання, технічного обслуговування тощо.

 

Цифрові вторинні мережі, призначені для доведення цифрових каналів до користувачів, є спеціалізованими і створюються на основі типових універсальних каналів передачі ЦПС або спеціалізованих каналів (або систем зі спеціалізованим-ними для користувача інтерфейсами) для первинних цифрових каналів або потоків корисного навантаження. До складу ЦВС можуть входити також цифрові технологічні мережі (ЦТС), при цьому утворюються цифрові вторинні технологічні мережі (ЦВТМ)

 

Сучасний розвиток телекомунікаційних мереж характеризується посиленням процесів інтеграції первинної і вторинних мереж, і перетворенням ЦПС і ЦВС в єдину мультисервісну мережу на базі ЦПС. Таким чином, структура ЦПС трансформується і виникає нова дворівнева структура цифрової первинної мережі - транспортна мережа та мережа доступу . Загальна архітектура сучасної цифрової мережі (рис. 1.3) складається з основної (центральної) частини – транспортної мережі та оздоблюють її периферійної частини - мережі доступу. Мережа доступу можна визначити як мережа, по якій за допомогою каналів і ліній «останньої милі» різні спеціалізовані сигнали передаються від споживачів до портів транспортної мережі і назад.

Рис1.3. Архітектура сучасної цифрової мережі

 

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Абонентський стик ISDN мережі
  5. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  6. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  9. Аналіз вузьких місць у мережі
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання




Переглядів: 2151

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОНЯТТЯ про ПЕРВИННІ та ВТОРИННІ МЕРЕЖІ | Моделі транспортної мережі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.