Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Моделі транспортної мережі

Первинна мережа в узагальненому, але більш детальному, ніж на рис. 1.2, вигляді схематично зображена на рис. 1.3 У центрі рисунка розташоване ядро транспортної мережі електрозв'язку - три середовища передавання: радіоефір - відкритий простір, металеві проводові та волоконно-оптичні лінії. У засобах електрозв'язку для відкритого простору й металевих та волоконних напрямних систем - ліній - використовується весь спектр частот - від наднизьких до частот оптичного діапазону.

Найближчий до ядра транспортний шар - лінійні тракти, що забезпечують передавання сигналів електрозв 'язку різними середовищами. Лінійні тракти і середовище передавання утворюють за прийнятою в ЄАМЗ термінологією лінії передавання, а виходячи з принципів подання елементів мережі у вигляді шарів (або рівнів) - шар ліній передавання.

За транспортним шаром розташований шар трактів і каналів. В ньому застосовуються різні технології розподілу каналів (мультиплексування) при багаторазовому використанні шарів, що утворюють ядро. Принципи часового, частотного та кодового розподілу каналів (часового РК, ЧРК, КРК), у тому числі з хвильовим (частотним) розподілом каналів (ЧРКО -WDM), об'єднання цифрових методів часового РК у плезіохронну та синхронну ієрархії (ПЦІ, СЦІ), а також організація синхронного (з фіксованим розміщенням каналів) або асинхронного (пакетного) режимів передавання . Як приклад транспортних функцій можна назвати організацію тракту і його адаптацію до відповідного середовища передавання; мульти-плексування - для досягнення потрібної пропускної спроможності; перемикання, у тому числі і супровід з'єднань, конфігурування та реконфігурування мережі.

Наступний шар вторинних мереж - клієнтів, використовує транспортні послуги, що створюються первинною мережею.

Звичайно ядро називають нижчим шаром, а всі наступні - вищими.

 

 

 
 

Телефонні тракти містять акустикоелектричні (АЕП), електроакустичні (ЕАП) перетворювачі, які є складовими частинами телефонного апарату (ТА), а також каналів зв'язку, що складаються з лінії зв'язку (ЛЗ) і станційних комутаційних пристроїв (КП) мережі зв'язку (рис. 1.1).

ТА з'єднані з комутаційним вузлом за допомогою лінії зв'язку і називаються абонентськими лініями (АЛ). Комутаційні вузли, в які підключені АЛ, називаються автоматичною телефонною станцією (АТС). Лінії, що з'єднують між собою декілька АТС називаються з'єднувальними лініями (ЗЛ).

Абонентські лінії є. індивідуальними лініями, вони закріплюються за кожним ТА, а з'єднувальні лінії є лініями загального користування і беруть участь у з'єднаннях ТА абонентів різних АТС (рис. 1.2).

 

Сукупність технічних засобів (ТА, станційні та лінійні спорудження), призначених для встановлення з'єднання між двома ТА абонентів для передачі інформації, називаються з'єднувальним трактом. З'єднувальний тракт утворюється тільки на час передачі інформації між двома ТА абонентів.

 

Оцінка якості передачі мови по з'єднувальному тракту

Оцінка якості передачі мови необхідна для:

• висновку про придатність з'єднувального тракту для експлуатації та визначення нижньої межі якості, при якій ще відсутні дорікання з боку абонента;

• порівняння різних трактів між собою;

• розрахунку параметрів проектованого тракту.

Оцінка якості переданого мовного сигналу є складною задачею, оскільки залежить від спільного впливу багатьох факторів:

• фізичних характеристик мови і слухового апарату;

• частотних характеристик з'єднувального тракту;

• умови передачі та прийому мовних сигналів.

Якість передачі мовних сигналів по з'єднувальному тракту визначається трьома факторами мови:

• розбірливістю;

• голосністю;

• природністю.

Вимір величин, що характеризують ці фактори, використовуються для розробки методів оцінки якості телефонної передачі мовних сигналів.

 

Оцінки слухового сприйняття

 

Звуком називається зворотньо-поступальний рух часток пружного середовища поблизу положення рівноваги, який здатний викликати слухове сприйняття. Принцип поширення звуку в просторі обумовлений переміщенням молекул звуку X зі швидкістю звуку.

Тому що коливальний рух молекул середовища призводить до періодичної зміни тиску, то, отже, звукове поле можна характеризувати і звуковим тиском Р(t).

Звуковим тиском Р(t) - називається надлишковий тиск у порівнянні з атмосферним у даній точці звукового поля

Звуки мови утворюються в результаті роботи голосового апарату людини. Вони то стискають, то відкривають голосову щілину, пропускаючи повітря імпульсами, частота проходження, яких постійна для кожної людини і дорівнює частоті вільних коливань голосових зв'язок

Частотний спектр містить велику кількість гармонійних складових, причому амплітуда зменшується зі збільшенням частоти

Звук, проходячи через систему резонаторів, обумовлює зміни гармонійних складових, амплітуда одних складових підсилюється, інших послабляється. Область частотного спектру, де відбувається зміна гармонійних складових, називається формантною областю, чи просто формантами .

Звуки мови відрізняються один від одного числом формант і їхнім розташуванням в частотному спектрі. Чіткість мовного сигналу залежить від того, яка частина форманти дійшла до споживача мови без перекручування.

На підставі дослідження російської мови визначені основні спектральні і тимчасові характеристики мови.

До спектральних характеристик відносяться:

діапазон частот f= 80 1200 Гц;

діапазон формант f= 200 : 8600 Гц;

число формант у звуці 1 - 6.

Максимальне число формант знаходиться в діапазоні частот від 300 -3400 Гц. Тому МККТТ обрав для передачі мови по телефонним каналам зв'язку діапазон частот f= 300 - 3400Гц.

Вилив пружних коливань на органи слуху людини сприймається як звук. Область звукових коливань обмежена по частоті й амплітуді. Спектр частот, що відчувається людиною, знаходиться в межах 16+20000 Гц, з його збільшенням верхня межа спектра знижується.

Мінімальна інтенсивність ІтІп звуку, при якій виникає слухове відчуття, називається порогом чутності. Поріг чутності залежить від частоти.

Зі збільшенням інтенсивності звуку кожної з частот підсилюється його відчуття і при деякому значенні Imin у полості вуха з'являється почуття болю. Це значення називається порогом болісного відчуття.

Область звукових коливань, яка розміщена між частотними характеристиками порога чутності Nч і болісного відчуття Nб, називається областю слухового сприйняття.

Адаптація - це здатність органу слуху до зміни чутливості й інтенсивності коливань, що впливають.

 

 



Читайте також:

  1. Абонентський стик ISDN мережі
  2. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  3. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  4. Аналіз вузьких місць у мережі
  5. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  6. Аналітичний підбір математичної моделі.
  7. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  8. Базові топології мережі
  9. Бальна оцінка стану контактної мережі
  10. Бездротові мережі
  11. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  12. Взаємодія контактної мережі і струмоприймача




Переглядів: 720

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОНЯТТЯ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІ | Мікрофон і телефон

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.